Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، این کمیته در بیانیه ای آورده است دو کره موافقت کرده اند این رژه که جمعه شب برگزار می شود به صورت مشترک نباشد.
این در شرایطی است که پس از مذاکرات دو کره برای اولین بار در دو سال گذشته در ماه فوریه امسال طرفین تصمیم گرفتند در مراسم گشایش المپیک زمستانی رژه مشترک داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیانیه ادامه می دهد دو طرف رایزنی هایی را در این باره انجام دادند اما نتوانستند در باره رژه مشترک تیم های ورزشی تحت پرچم آبی رنگ وحدت به نتیجه برساند.
این پرچم در بر گیرنده تصویری در باره جزایر مورد منازعه دوکدو است که کره جنوبی و ژاپن آن را مالک خود می دانند.
کره شمالی گفته بود باید این تصویر روی پرچم باشد که افتخاری برای کره ای هاست اما کره جنوبی این درخواست را رد کرده است تا احیانا این موضوع باعث چالش سیاسی با توکیو در این رقابت ها نشود.
شمار فراوان شرکت کننده ها از کشورها و مناطق مختلف جهان در بازی های پارالمپیک زمستانی کره جنوبی نشان می دهد این دوره از رقابت ها نیز مانند المپیک زمستانی، بزرگترین مسابقات تاریخ پارالمپیک است.
از کمیته برگزاری این بازی ها، اعلام شده است 570 ورزشکار از 49 کشور در این مسابقات شرکت می کنند که از لحاظ تعداد ورزشکار، بزرگترین دوره رقابت ها خواهد بود.
مسابقات در شهر 'پیونگ چانگ' واقع در 180 کیلومتری شرق پایتخت برگزار می شود و از هیات های حاضر در دهکده المپیک استقبال شده است.
این اولین بار است که کره شمالی در چنین رقابت هایی در طول تاریخ آن شرکت می کند و این نشانی آشکار از بهبود تدریجی روابط دو کشور است.
کره جنوبی بزرگترین هیات ورزشی خود را برای این مسابقات آماده کرده است که شامل 36 ورزشکار و 47 مسئول است و امیدوار است در رده 10 کشور نخست مسابقات قرار گیرد.
کره جنوبی البته تاکنون در هفت دوره گذشته رقابت های مذکور فقط توانسته است دو نشان نقره بدست آورد و برای رسیدن به هدف فوق باید دستکم یک نشان طلا دریافت کند.
مراسم افتتاحیه این رقابت های 10 روزه از ساعت 20 جمعه شب به وقت محلی در کره جنوبی برگزار می شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از شرکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی بهار در بهار این شرکت خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی در آیین افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: بدون شک مسیری که قرآن کریم برای زندگی ترسیم می‌کند، مستحکم‌ترین مسیر برای زندگی است و جامعه، خانواده، اقتصاد، فرهنگ و سیاستی که بر پایه قرآن بنا نهاده شود مستحکم خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: شعار امسال بر ضرورت تقویت تولید و اقتصاد ملی با استفاده از قدرت مردم تأکید دارد و پروردگار متعال در آیه 277 سوره بقره بر اهمیت‌ایمان، عمل صالح، نماز و زکات تأکید دارد که همه این موارد می‌تواند به تقویت اقتصاد و تولید کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به ارزش والای خدمت به جامعه و مردم که سرلوحه کار کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی است افرود: مطابق قرآن کریم، خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد؛ پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

محمودی با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی بهار در بهار با حضور نماینده رسمی شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان افزود: در این دوره از مسابقات 325 نفر از همکاران و خانواده‌های‌ ایشان در بخش‌های قرآن کریم، اذان، نهج البلاغه، مفاهیم، عکاسی، خطاطی و قصه گویی به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: مسابقات قرآنی بهار در بهار هرساله در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر گسترش مفاهیم و فرهنگ قرآن کریم، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان، خانواده‌ها و جوانان و ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی در شرکت‌های تحت مدیریت شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟