Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@11:29:54 GMT

دستگیری پدر و پسر ترقه باز در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۱۵۷۸

حوادث رکنا: رئیس پلیس امنیت عمومی فارس از دستگیری پدر و پسری با بیش از 10 هزار قلم انواع مواد محترقه در استان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ‌ ملک زاده، رئیس پلیس Policeامنیت عمومی استان فارس گفت: روز گذشته پس از دریافت خبری مبنی بر فعالیت پدر و پسری که در قاچاق Contraband و فروش مواد محترقه، ماموران بلافاصله طی هماهنگی با مقام اجرای عملیات غافگلیری هنگام فروش و جابجایی مواد محترقه کشف و پدر و پسر فروشنده دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس افزود: از این متخلف تعداد ده هزار قلم انواع ترقه و مواد محترقه خطرناک و غیر استاندارد کشف شد.
ملک زاده با اشاره به برخورد پلیس با توزیع کنندگان مواد محترقه، به شهروندان توصیه کرد: با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خصوصاً در شب چهارشنبه آخر سال، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر برای آن ها در آستانه سال جدید پیشگیری کنند.
وی در پایان ضمن قدردانی از شهروندانی که این پلیس را در امر تامین امنیت شهروندان یاری کرده اند از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تحرک مشکوک در ارتباط با اصناف متخلف فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز با شماره ۰۷۱_۲۱۸۳۶۲۰ تماس حاصل فرمایند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید یاسر موسوی ظهر دوشنبه با اعلام این خبر گفت: مسابقات انتخابی ووشو آقایان استان در رده سنی جوانان در دو بخش ساندا و تالو به میزبانی خانه ووشو برگزار شد.

وی افزود: در بخش ساندا فراشبند اول به مقام قهرمانی دست یافت و شهرستان‌های جویم و کوار حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

رئیس هیأت ووشو فارس اظهار داشت: اما در مجموع ساندا و تالو تیم شیراز الف قهرمان شد و تیم لامرد به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم شیراز ب نیز بر سکوی سوم ایستاد.

موسوی بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها پس از برگزاری دو مرحله مسابقات درون اردویی با توجه به سهمیه استان‌ها اواخر خرداد ماه سال جاری به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت ووشو فارس ادامه داد: در اتمام مسابقات از سید رضا سجادیان، افشین کشاورز، محمد مهدی علوی ۳ داور نمونه استان فارس و عبدالعزیز مظفری، بهرام مرادی و حبیب جابری ۳ مربی برتر فارس با اهدا تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

کد خبر 6098250

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز