Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ابوذر نماد عدالت خواهی بود گفت: در این مقطع از انقلاب اسلامی،مهمترین مسئله مبارزه با فساد و تبعیض است و این نیازمند صدای بلندی از جریان رسانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد امیرحسین قاضی زاده نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی شامگاه (۱۷ اسفند) در اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به اینکه اگر حضرت زهرا سلام الله علیها نبودند جهان هم نبود ‌گفت: حیات مسئله‌ای است که برای بشر بیشترین اهمیت را دارد انسان هم به خاطر حضرت زهرا(سلام الله علیها)از عدم به حیات ابدی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی با اشاره به اینکه ایران کشوری شیعه نشین است و این خود یک توفیق به حساب می‌آید افزود: انتخاب اسم ابوذر برای این جشنواره کاری بسیار پسندیده است زیرا ابوذر بلندگوی اسلام بود و سلمان فارسی در اسلام نشانه فکر و درایت است.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ابوذر وصی حضرت زهرا (سلام الله علیها) بود و سبک زندگی اش مانند پیامبر (صلی الله علیه و آله )ساده بودگفت: ابوذر در ایام خانه نشینی حضرت علی (علیه السلام)هر انحرافی را در بیانِ حقیقی اسلام مشاهده می کرد با آن مقابله می کرد و این مقابله ها آن قدر ادامه پیدا کرد تا او را تبعید کردند.

 

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه رسانه انقلابی با دفاع دقیق و عمیق عاقلانه و با بصیرت از اسلام راستین دفاع می کند افزود :در فریادهای ابوذر هیچگاه اسلام زیر سوال نرفت پس برای دفاع از حق نباید کاری کرد تا دستاوردهای اصلی انقلاب زیر سوال برود.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (حفظه الله) که می فرمایند نظام اسلامی بالاتر از اشخاص است ادامه داد: حفظ اسلام محقق نمی‌شود مگر با حفظ نظام اسلامی، بنابراین هر چیزی که موجب صدمه دیدن به حفظ نظام اسلامی می شود باید از بین برد.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ابوذر نماد عدالت خواهی بود گفت: در این مقطع از انقلاب اسلامی که مهمترین مسئله مبارزه با فساد و تبعیض است نیازمند صدای بلندی از جریان رسانه‌ای هستیم  که با دفاع درست و عمیق منطبق با نظام اسلامی از انحراف   نظام اسلامی جلوگیری شود.

پایان پیام/540

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • ببینید | حمله جنگنده‌های اسرائیل به دمشق؛ صدای انفجار بلند شد
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم