Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از تشکیل اتوبوس مطالبه‌گری با شعار پرسش از خبرنگار و پاسخ از مسئولین برای اولین بار در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مشهد، عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی شامگاه(۱۷ اسفند) در اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با اشاره به اینکه مبنای تشکیل بسیج رسانه قرانی بودن جامعه است ‌گفت: بسیج رسانه می‌تواند بر هجمه های رسانه های بیگانه اثر گذار باشد همچنین از جمله آرمان های بسیج رسانه می توان به تقویت جریان‌های رسانه‌ای انقلاب ارزش مدار و مستقل با رویکرد توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری(حفظه الله) و مطالبه مسائل عمومی جامعه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه توجه به نیازها و خواسته های اصحاب رسانه از وظایف سازمان بسیج رسانه است افزود: سازمان بسیج رسانه از طرف همه مسئولانی که خواسته یا ناخواسته به خبرنگارها بی احترامی کرده‌اند عذرخواهی می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه خراسان رضوی دومین قطب رسانه‌ای در کشور است گفت: سازمان بسیج رسانه با شعار فراجناحی خدمتگزار اصحاب خواهد بود و امروز در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر حضور داریم جشنواره‌ای که نام آن هم پیام دارد.

 

محمدیان با اشاره به اینکه ابوذر را نمی توان تعریف کرد افزود جشنواره ابوذر یکی از مهمترین جشنواره های استان خراسان رضوی است و انقلاب گری، اقتصاد مقاومتی و اشتغال فرهنگ شهروندی از مهمترین موضوعاتی بود که در این جشنواره مورد تاکید قرار گرفت و دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه ای ابوذر کار خود را از همین امروز آغاز خواهد کرد.

 

وی با اشاره به ایجاد اتوبوس مطالبه گری با باشعار پرسش از خبرنگار و پاسخ از مسئولین ادامه داد: این ایده برای اولین بار در کشور در استان خراسان رضوی اجرا خواهد شد و امیدواریم رسانه‌ها هم ما را در راستای تحقق اهداف رسانه‌‌ای یاری کنند.

پایان پیام/540

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

کد خبر 6088337

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی