Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:15:13 GMT

گام‌های شیطان در ترک نماز + صوت

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۱۷۸۸

گام‌های شیطان در ترک نماز + صوت

حجت‌الاسلام رفیعی به معرفی گام‌های شیطان برای بی نماز کردن انسان‌ها اشاره کرد. ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ فرهنگی حکمت و فکرت قرآن و عترت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «نماز» به عنوان عمود خیمۀ دین اسلام و از محبوب‌ترین اعمال نزد خداوند به شمار می‌رود «اَحَبُّ الْاَعْمالِ اِلَى الله الصَّلاةُ لِوَقْتِها .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..». خداوند در قرآن کریم بارها بندگان خود را به اقامۀ نماز دعوت کرده و در ازای بجا آوردن آن نیز ثمرات بسیاری را قرار داده است. در این مسیر قطعاً ابلیس بی‌برنامه و ساکت نمی‌نشیند و همه تلاش خود را بکار می‌گیرد تا انسان‌ها را از نماز دور کند.

حجت‌الاسلام ناصر رفیعی کارشناس و سخنران مذهبی در بیانی درباره اقدامات ابلیس برای دور کردن انسان از نماز گفت: نخستین اقدام ابلیس در این زمینه اینطور نیست فرد را به یکباره بی‌نماز کند، بلکه ابتدا کاهلی و سستی در نماز ایجاد می‌کند تا دیگر فرد نماز را اول وقت نخواند و آن را تأخیر بیاندازد.

وی افزود: دومین اقدام او قطع و وصل در نماز است، به این معنا که فرد یک روز نماز می‌خواند و یک روز نمی‌خواند، گام سوم هم بی‌نمازی است، طوری که دیگر به سراغ نماز نمی‌رود.

حجت‌الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: ابلیس به همین سه کار بسنده نمی‌کند و پس از این سه نیز به استهزاء می‌پردازد، به این معنا که فرد نه تنها خودش نماز نمی‌خواند بلکه دیگران را نیز استهزاء می‌کند که چرا نماز می‌خوانی و پنجمین کاری هم که انجام می‌دهد، تکذیب نماز است.

* ادامه سخنان حجت‌الاسلام رفیعی را در فایل صوتی زیر بشنوید:

 

انتهای پیام/

R1410/P1397/S4,36,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، نماز باشکوهی در محوطه کاخ سفید توسط دانشجویان و حامیان فلسطین اقامه شد.

کد خبر 847605 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم اسرائیل نماز کاخ سفید ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه