Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مسابقات قهرمانی بوکس استان گیلان انتخابی کشوری در املش شامگاه پنجشنبه به علت اعتراض تماشاگران به نحوه داوری ناتمام ماند.
اسدالله عبدالله تابار رئیس اداره ورزش و جوانان املش در حاشیه این مسابقه به ایرنا گفت: اگر ناداوری هایی هم داشتیم ولی به سبب اینکه میزبان بودیم باید به رأی داوران احترام می گذاشتیم، سپس اعتراضات خود را به استان انعکاس می دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از آنکه رسول اجاق زاده بوکسور املشی در مقابل بوکسور دیگری از رشت مسابقه را واگذار کرد، برخی تماشاگران معتقد به رأی داوران به نفع ورزشکار رشتی بودند و در نهایت، در بازی دیگری، مربی تیم بوکس املش به داوران و مسئولان برگزارکننده اعتراض کرد و تماشاگران نیز همراه شدند و در نتیجه، بازی پایانی که قرار بود بین بوکسور املشی و رودسری برگزار شود، برگزار نشد.
در مسابقات قهرمانی استان گیلان در املش 59 بوکسور از 14 شهرستان حضور داشتند.

** پیروزی ملوان انزلی برابر نظام مهندسی گیلان در رقابتهای بسکتبال لیگ برتر
به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که چهارشنبه شب از هفته پنجم این رقابت ها برگزار شد، تیم بسکتبال ملوان انزلی موفق شد با نتیجه 76 بر 58 حریف خود را شکست دهد.
در رقابت های بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان تیم های درفک رشت ، شهر سبز لاهیجان ، دنیای فلز رشت ، هیات بسکتبال لاهیجان ، هیات بسکتبال صومعه سرا ، نظام مهندسی گیلان ، ملوان انزلی ، آرنا رشت ، شهرداری کوچصفهان ، هیات بسکتبال صومعه سرا ، هیات بسکتبال تالش و فراز انزلی حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.

** قهرمانی پرفسور سمیعی در مسابقات بسکتبال آموزشگاه های گیلان
مسابقات بسکتبال آموزشگاه های مقطع متوسطه دوم پسران استان گیلان با قهرمانی آموزشگاه پرفسور سمیعی نماینده ناحیه دو رشت پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این رقابت ها ، تیم های بسکتبال آموزشگاه های پرفسور سمیعی رشت و صومعه سرا با غلبه برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند و در دیدار نهایی که در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفری شهدای رشت برگزار شد، تیم پرفسور سمیعی رشت برابر حریفش به برتری رسید و عنوان قهرمانی گیلان را کسب کرد.
تیم های بسکتبال آموزشگاه صومعه سرا و ناحیه یک رشت نیز مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
7285/2007/7291
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان کشور در دریاچه آزادی برگزارشد. 
این رقابت‌ها ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف و ب، اصفهان، چهار محال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.
همچنین در رده سنی جوانان تیم قایقرانی آب‌های آرام گیلان با ۷۳ امتیاز بعد از تیم‌های مازندران و تهران به مقام سوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور