Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سینما و تلویزیون اقدام برخی فرزندان را که به مادرانشان بی احترامی می کنند ناپسند دانست و بیان کرد: بزرگترین اشتباه این است که فرزندی به مادرش بی احترامی کند. مادر اولین کسی است که روز مادر باید دست و پایش را بوسید چون در همه سختی های دوران زندگی در خدمت فرزندان بوده و این سختی ها نباید توسط فرزندان فراموش شود و باید قدر مادر خود را بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هما خاکپاش بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره روز مادر گفت: مادر بودن یعنی همه دنیا فرزندانت باشند و همیشه برای سلامت آنان دست به دعا و شکرگزار باشید. مادر بودن بسیار سخت است.

وی در همین راستا افزود: مادر یعنی برای خانواده تلاش کنید و به هر شکل برای آرامش آنان کار کنید و از آن ها حمایت کنید.

این بازیگر درباره مادر خود و ویژگی هایش اظهار کرد: مادرم دو سال است که از دنیا رفته است. بسیار او را دوست داشتم، تنها همراز و همدردم مادرم بود. تنها کسی که درکم می کرد او بود. همیشه به پسرم می گویم رفیق فقط مادر است، بی غل و غش حاضر است همه چیز را فدای فرزند می کند. فرزندان درد و دل، مشکل و هر صحبتی دارند با مادر خود بیان کنند.

خاکپاش اقدام برخی فرزندان را که به مادرانشان بی احترامی می کنند ناپسند دانست و بیان کرد: بزرگترین اشتباه این است که فرزندی به مادرش بی احترامی کند. مادر اولین کسی است که روز مادر باید دست و پایش را بوسید چون از دوران بارداری، کودکی، نوجوانی، دبیرستان، دانشگاه و بعد از آن سختی را به همراه لذت در خدمت فرزندان گذاشته است. این سختی ها نباید توسط فرزندان فراموش شود و باید قدر مادر خود را بدانند. مادر را رفیق بدانند و غریبه ندانند. اگر هر کس تمام مسائل خود را به مادر بگوید هیچ مشکلی در دنیا به وجود نمی آید چون تنها کسی که دغدغه هیچ ضرر و زیانی ندارد که به فرزندش بزند مادر است.

وی در پیامی برای تمام مادران خاطرنشان کرد: روز مادر را به همه مادران و مادربزرگ ها تبریک می گویم و افتخار می کنم که زن، مادر و ایرانی هستم و خاک پای مادران سرزمینم هستم. اگر مادرم زنده بود پاهایش را می بوسیدم و روی چشمم می گذاشتم چون تنها کسی که انسان را درک می کند مادر است. اگر کسی تا امروز در قبال مادرش کوتاهی کرده است دیگر چنین کاری نکند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند

ایسنا/کرمانشاه یک فوق تخصص طب خواب گفت: وقتی خانواده ساعت خاصی برای خوابیدن و بیدار شدن داشته باشد، بچه‌ها هم یاد می‌گیرند به موقع بخوابند و به موقع هم بیدار شوند.

دکتر حبیب الله خزایی با بیان اینکه موضوعی که امرزوه خیلی از خانواده‌ها با آن روبرو هستند بحث دیر خوابیدن بچه‌ها است، عنوان کرد: معمولا موضوع دیر خوابیدن بچه‌ها در خانواده‌هایی بیشتر دیده می شود که نظم خاصی برای شروع خواب و یا بیدار شدن ندارند.

این روانپزشک افزود: اگر جزو آن دسته از خانواده‌ها هستیم که تا دیر وقت بیدار می مانیم و نظم خاصی برای خوابیدن و بیدار شدن نداریم، نباید انتظار داشته باشیم که فرزندانمان به موقع بخوابند و به موقع بیدار شوند.

خزایی با توصیه به خانواده‌ها برای داشتن یک نظم خاص برای خوابشان، گفت: وقتی خانواده ساعت خاصی برای خوابیدن و بیدار شدن داشته باشد، بچه ها هم یاد می گیرند به موقع بخوابند و به موقع هم بیدار شوند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در خانواده هایی که نظم خاصی برای خوابد ندارند، معمولا توصیه و یا اجبار به فرزندان برای زود خوابیدن جوابگو نیست. اگر با رفتارمان به فرزندانمان یک الگوی مناسب خوابیدن و بیدار شدن نشان دهیم، بیشتر مورد توجه فرزندان قرار گرفته و از آن تبعیت می کنند.

خزایی با بیان اینکه معمولا فرزندان از الگوی خواب والدین خود تبعیت می کنند، عنوان کرد: حفظ بهداشت خواب در خانواده به بهبود وضعیت خواب بچه‌ها می تواند کمک زیادی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد