Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: فرمانده بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ۱۸۰هزار خانواده ایرانی از تلگرام درآمد مستقیم دارند، گفت: بسیجیان دانشگاهی باید برای تقویت پیام‌رسانهای بومی تلاش کنند.

به گزارش  مهر، سعید مهدیون در شانزدهمین همایش فرماندهان بسیج مناطق مخابراتی، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره حضور بسیج در همه عرصه ها به عنوان راهکاری برای برون رفت از بسیاری از مشکلات، گفت: همانطور که بسیج در عرصه نبرد و در جبهه های جنگ خوش درخشید، اکنون زمان آن است که در عرصه های مورد نیاز دیگر مانند عرصه های عمومی از جمله فرهنگ ، کارآمدی و فسادزدایی حضور فعال و تاثیرگذار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم حضور بسیج در ارتباط با فضای مجازی گفت : باید حضوری هدفمند در شبکه های مجازی داشته باشیم و کم کاری های گذشته در این مورد را جبران کنیم. چون هرجا در این فضا کم کاری شده دشمن حضور خود را در آن نمایان کرده است.

مهدیون به از بین رفتن مرزها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال بیش از ۱۸۰ هزار خانواده در ایران، از شبکه تلگرام درآمد مستقیم کسب می کنند و بیش از چند ده میلیارد تومان گردش مالی این موضوع است؛ حال فرض کنید مدیریت این اپلیکیشین خارجی به دلیلی نخواهد به ایرانیان سرویس دهد. پس باید در جهت تقویت و حمایت از اپلیکیشین های داخلی با تمام توان اقدام شود.

وی اظهار امیدواری کرد بسیجیان تحصیل کرده دانشگاهی در این زمینه تلاش لازم را داشته باشند و افزود: رعایت سبک زندگی اسلامی و تقویت آن جزء اولویت های بسیج است و برای حفظ سلامت اداری نیز اقدامات بسیج باید تقویت شود.

در این مراسم سید مجید صدری مدیرعامل مخابرات ایران نیز با تاکید براینکه باید با جهاد بسیجی‌وار صنعت مخابرات را به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از نیروهای توانمند و تحصیل کرده داخل کشور هدایت کنیم گفت: در زمینه های فنی، نیروی انسانی و بازاریابی نیاز به استفاده از تخصص و تعهد مهندسان بسیجی داریم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: هنرمندانی که آثاری این گونه در وصف جوانی جمعیت و خانواده ارائه می‌دهند به دور از شعار زدگی و خیلی ملموس زندگی مردم را نشان می‌دهد که خانواده ایرانی شیرین‌ترین لحظات عمر خود را در کنار خانواده و عزیزان به سر می‌برد، حمایت می‌شود.

محبی تبار افزود: سرمایه بزرگ هر خانواده ایرانی، وجود فرزندان و بنیان خانواده است، بطوریکه در خیلی کشور‌ها آرزویی است که این گونه خانواده‌ها در کنار هم و دور هم جمع شوند و این چنین روابط نزدیکی و دوستانه‌ای با هم داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه تولید تجهیزات پزشکی در کرج/ «ما می توانیم» محقق شد
  • همزمان با هفته معلم، تقدیر از زحمتکشان عرصه آموزشی
  • تقویت روابط تجاری ایران و کره جنوبی
  • آصفی: دیگر هیچ عرصه بین‌المللی نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد
  • جمهوری اسلامی دختران و زنان را محور خانواده و دارای نقش موثر اجتماعی می‌داند
  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • زاکانی: شما دختران آینده ایران را می‌سازید / رییسی: معتقدیم زنان هم باید محور خانواده باشند و هم در عرصه اجتماعی نقش‌آفرین باشند
  • حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت
  • آسیب‌شناسی راهکار تقویت فرآیند جبهه‌ سازی در عرصه فرهنگی است
  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)