Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وب سایت نشریه معتبر ورلد ساکر در ادامه معرفی 32 تیم حاضر در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، به معرفی تیم ملی کشورمان پرداخت و آن را تیمی سازمان یافته و تعلیم دیده توصیف کرد.

ورلد ساکر نوشت:
ایران با اختلاف بهترین تیم مرحله انتخابی آسیا، هرگز در معرض خطر صعود نکردن جام جهانی برای دومین بار پیاپی قرار نگرفت - این اولین بار در تاریخ ایران است که آنها چنین موفقیت بزرگی را به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در 10 بازی مرحله گروهی دور نهایی شکست نخورد و تنها دو گل دریافت کرد، کارلوس کی روش یک ماشین سازمان یافته، روغن کاری شده و آموزش دیده ساخته است. اکنون همه صحبت ها درباره بردن تیم به مرحله بعدی است.

لحظات کليدي در صعود تیم

سپتامبر 2016
بازی اول مرحله نهایی، در مقابل تقریبا 80،000 تماشاگر در تهران، ایران برابر قطر ناامید شده بود، تا این که رضا قوچان نژاد در دقیقه چهارم وقتهای تلف شده قفل بازی را گشود.
اکتبر 2016
پیروزی 1-0 برابر کره جنوبی در تهران، ایران را به صدر گروه رساند و اندیشه های کی روش باعث شد ایران عملکردی را به نمایش بگذارد که به مراتب بهتر و مسلط تر از نتیجه درج شده روی تابلوی ورزشگاه بود.
مارس 2017
پیروزی های پیاپی 1- 0 برابر قطر و چین در فاصله پنج روز به این معنی است که این کشور دیوانه فوتبال در آستانه حضور در جام جهانی روسیه قرار دارد.
ژوئن 2017
این امر قریب الوقوع با پیروزی 2-0 برابر ازبکستان تایید شد و مردم در خیابان های تهران به جشن و پایکوبی پرداختند.

سرمربی

کارلوس کی روش، سن 64 سال
کی روش که در شش سال گذشته در این سمت بوده، از تجربیات قابل توجه خود استفاده کرده تا تیم را به جایگاه امروزش برساند. او سه تیم ملی مختلف به جام جهانی برده است: آفریقای جنوبی، پرتغال و در حال حاضر ایران . تابستان آینده می تواند بزرگترین آزمون و موفقیت بالقوه برای کی روش باشد.


ستاره ها
سردار آزمون می تواند ادعا کند که بهترین مهاجم حال حاضر آسیا است، در حالی که رضا قوچان نژاد با هیرنفین در لیگ برتر هلند گل های زیادی را به ثمر رسانده است.
بلندقامتان
مهدی طارمی در داخل منتقدانی دارد، اما این مهاجم اغلب در زمانی که مورد نیاز باشد گلزنی می کند. جلال حسینی، مدافع کهنه کار، بیش از صد بازی ملی دارد و همچنان هم در تیم است.
غایبان
کاپیتان جواد نکونام قبل از آغاز رقابت انتخاباتی، از تیم کنار رفت، در حالی که آندرانیک تیموران، هافبک سابق لیگ برتر انگلیس، هم امسال در تیم ملی حضور نداشت.
تازه وارد ها
سعید عزت اللهی، 21 ساله، به عنوان " پوگبای ایرانی" شناخته می شود و در روسیه بازی می کند ،دارای تمام ویژگی هایی است که می تواند به یک ستاره واقعی تبدیل شود.

سوالات بدون جواب

آیا ایران قادر به گلزنی خواهد بود؟
با وجود داشتن مهاجمی با استعداد مانند سردار آزمون، در مرحله انتخابی گل های زیادی وجود نداشت. برای صعود از گروه، او به حمایت نیاز دارد.

چه کسی بار فشار را بر دوش خواهد کشید؟
ایران مدت ها دارای هافبک های قدرتمندی بوده است، هم از نظر فیزیکی و هم روحی، اما تیم فعلی جوان تر و فنی تر است. وقتی تیم به جام جهانی رفت باید ببینیم وقتی که فشار واقعا زیاد می شود چه کسی به عنوان یک رهبر ظهور خواهد کرد؟

آیا برنامه آماده سازی کمک است یا مانع؟
در حالی که ژاپن و کره جنوبی به طور مرتب با بعضی از بزرگترین تیم های جهان بازی می کنند، ایران برای جذب حریفانی با همان قدرت برای انجام بازی های دوستانه دچار مشکل است. کارلوس کی روش به صراحت از فدراسیون فوتبال خواسته است از هیچ اقدامی برای آماده سازی تیم فروگذاری نکند.
انتهای پیام/

تمجید ورلد ساکر از تیم ملی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورد و اگر عرضه ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از تساوی خارج از خانه فولاد مقابل آلومینیوم اظهار داشت: مقابل تیمی بازی کردیم که هفته‌های گذشته با نشاط و شاداب بازی کرد و نمونه بارز عملکردش مقابل پرسپولیس بود که دو بار عقب افتاد، اما پیروز شد. ما می‌دانستیم از بازی امروز چه می‌خواهیم. بازی پراسترس و پرتنش برای ما بود، اما بسیار مسلط بودیم و شایسته بازی کردیم. تمام نقاط قوت آلومینیوم را پوشش دادیم و به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های دیگری هم بزنیم. حتی در شروع نیمه دوم هم می‌توانستیم گلزنی کنیم، اما تمرکز تیم به‌هم خورد و گل خوردیم. می‌خواستیم نبازیم و برنده هم باشیم، اما نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: ما جلوی دوربین به یک شکل دیگر حرف می‌زنیم و بازی‌مان یک‌جور دیگر در می‌آید. این بسیار حساس و به نوعی حق‌خوری است و ظلم به فوتبال. از کمیته اخلاق و انضباطی و فدراسیون فوتبال انتظار داریم که بیایند و بازی‌ها را رصد کنند. اینکه خودمان را به آن راه بزنیم و هر اتفاقی بیفتد، آن سر قضیه است که هم شما، هم من و تمام فوتبالیست‌ها و آدم‌ها می‌دانند. جلوی دوربین و میکروفون‌ها یک حرف دیگر می‌زنیم و پشت آن، کارهای دیگری انجام می‌دهیم. لطفاً جمع کنید و نگذارید حق کسی خورده شود؛ هم در قهرمانی و هم سقوط تیم و در همه لیگ‌ها.

ویسی راجع به اینکه اطراف تیم فولاد حواشی وجود دارد، گفت: ما نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد. اینکه برای استقلال خوزستان، صنعت نفت و فولاد حاشیه درست می‌کنند، این ظلم است. بچه علی پروین فوتبالیست شد، اما او را به دلیل اینکه فرزند پروین است، خراب کردند. بچه ناصر حجازی هم فوتبالیست شد، اما او را نیز به همین دلیل له کردند. بچه افشاریان داور است، می‌گویند داور است. خب چه کاره باید شود؟ شغل پدرش بوده است.

وی تصریح کرد: می‌گویند فرزند فلان سردار در فولاد است. من نه سیاسی‌ام و نه کاری به این مسائل دارم. خب بچه سردار است و از ۵ سالگی در تیم‌های مختلف فولاد بوده و حالا به بزرگسالان رسیده است. آن زمان پدرش سرباز بود، از کجا می‌دانست که پدرش سردار می‌شود؟ من نه از کسی طرفداری می‌کنم و نه می‌خواهم حق کسی ضایع شود، ولی تیم را به حاشیه نبریم. مگر او گناه کرده که پدرش سردار است؟ پسر من هم می‌خواست فوتبالیست شود، اما آنقدر گفتند که ویسی برای پسرش پارتی بازی می‌کند که حالا بیکار در خوزستان می‌گردد. برای چه باید این حرف‌ها را بزنیم؟ برای چه حاشیه درست می‌کنید؟ حالا فرزند سردار باید بمیرد؟ اگر رئیس دانشگاه می‌شد، می‌گفتند بچه سردار بوده است. اگر دکتر می‌شد، باز هم همین را می‌گفتند. اینها زشت است و خوب نیست.

وی در پایان گفت: می‌گفتند تاج اصفهانی است و می‌خواهند سپاهان قهرمان شود. پس قهرمانی سپاهان کجاست؟ هشت سال است که حق سپاهان خورده شده. خودمان را به آن راه نزنیم. همه می‌دانند که در تیم‌ها چه کار می‌کنند.

دیگر خبرها

  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال