Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@03:32:18 GMT

فاطمه زهرا(س) برترین بانوی زنان عالم از ازل تا ابد است

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۲۸۴۵

فاطمه زهرا(س) برترین بانوی زنان عالم از ازل تا ابد است

«مهینه نازقلیچی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، اظهار کرد: آن بانوی بزرگوار ملکه ایثار، عشق، فداکاری، مهر و محبت است.
به گفته وی؛ حضرت زهرا با تمام وجود به پرستش رب العالمین مشغول شده و در طول عمر کوتاه خویش به اندازه عمر تاریخ درخشیده است.
این بانوی فرهیخته اهل سنت گلستانی با اعلام اینکه راه فاطمی راه امروز انسانیت است، تصریح کرد: مسیر ایشان تنها در گذشته با مطالعه در سیره و روش دخت نبی مکرم اسلام (ص) می توانیم خودمان را آنگونه که شایسته است بسازیم نبوده؛ بلکه راهش راه صحیح فطرت است و در همه زمان ها و مکان ها قابل اجرایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، افزود: زندگی او خود یک راه است و راه اسلام، مسلمانی و راه فطرت با درس آموختن از فاطمه (س) است.
به گفته وی؛ با مطالعه در سیره و روش دخت نبی مکرم اسلام (ص) می توانیم خودمان را آنگونه که شایسته است بسازیم.
نازقلیچی با تاکید بر اینکه مکتب زهرای مرضیه جهت دهنده زندگی بشر است، ابراز کرد: زندگی و مکتب بانوی آفتاب اعتلاءبخش، رمز بقا و جاودانگی جامعه انسانی است.
وی، ادامه داد: سیره و مکتب فاطمی باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی بانوان و همچنین همه افراد جامعه قرار گیرد.
به گفته وی؛ وقتی شخصیتی با این عظمت در دین و آئین خود داریم، چرا باید از آن غفلت نمائیم، ضروری است همه افراد جامعه ابعاد شخصیتی و مبانی فکری و عقیدتی ایشان را به خوبی بشناسند و در جهت نیل به آن حرکت کنند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی زنان، روز گذشته اعلام شد.

طرفداری | اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود. به همین منظور مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

کیمیا کافی، سارا دیدار (خراسان رضوی) - مریم ایزدپناه ، فهیمه ارزانی (کهکیلویه و بویراحمد) - فاطمه رضایی، سمیه آوج، نرگس خانی (البرز) - غزل مرشدی، نگین نقدی (کرمانشاه) - الهه جاویدان (بوشهر) - مینا ایری (گلستان) - زینب اسماعیلی (مازندران) - راحیل جعفری (فارس) - کیمیا نوری (تهران) - فاطمه شبان، مرضیه فیضی (اصفهان) - سمیرا محمدی، سوینچ سلیمانی (آذربایجان شرقی) - رقیه جلال نسب (خوزستان) - مرضیه نیکخواه، آتنا توفیق (همدان) - کوثر عنبری، روژین تمریان، فاطمه یوسفی، مریم نامی (ایلام) - مائده بیرنگ (گیلان)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است.
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟