Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@22:46:07 GMT

نمایشگاه بهاره در قرچک افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۳۱۲۳

نمایشگاه بهاره در قرچک افتتاح شد

نمایشگاه‌های بهاره با هدف تنظیم بازار و فراهم کردن کالاهای مورد نیاز شهروندان با قیمت مناسب در شهرستان قرچک راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین؛ تولید کنندگان و فروشندگان در غرفه های این نمایشگاه محصولات و کالاهای مورد نیاز شهروندان را با 15 درصد ارزان تر از بازار عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این غرفه ها ، خشکبار ، آجیل ، شیرینی و شکلات ، مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز وسفید، پوشاک ، کیف و کفش و لوازم خانگی از جمله محصولاتی هستند که عرضه شده اند.

این نمایشگاه که تا پایان اسفند ماه برقراراست و شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به خیابان مخابرات، ورزشگاه شهدای هفتم شهرستان قرچک مراجعه کنند.

این نمایشگاه به مناسبت سال نو با هدف دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال گشایش یافته است.

حجت‌الاسلام احدالله سینکایی دادستان شهرستان قرچک در این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه بهاره شهرستان قرچک در راستای تنظیم بازار و تسهیل توزیع کالاهای مورد نیاز شهروندان این منطقه با حضور جمعی از مسئولان محلی و منطقه‌ای قرچک به صورت رسمی افتتاح شد.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ، بیان داشت: مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی می‌فرمایند که اقتصاد مقاومتی باید درون‌زا و برون‌گرا باشد یعنی اینکه تولید در کشور خوب باشد و تعامل با کشورهایی که نیاز به محصولات و تولیدات ما دارند انجام شود.

سینکایی افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است فرصت ساز، پویا، پیشرو و مهم‌تر از همه این‌ها بر آمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی  و الهام‌بخش نظام اقتصادی اسلام به جهان است.

وی تصریح کرد: مردم با مشکلات مالی مواجه‌اند و از همه صنوفی که در نمایشگاه مستقر هستند، می‌خواهم که مردم را در خرید همراهی کنند و از گران‌فروشی و کم‌فروشی پرهیز کنند تا مردم آسوده‌خاطر خرید کنند.

 

دادستان شهرستان قرچک تاکید کرد: برای کنترل قیمت‌ها، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در نمایشگاه و سطح شهرستان حضور داشته و پیگیر شکایات مردمی هستند و هرگونه کم فروشی و گران‌فروشی به جدیت برخورد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه انواع اقلام مورد نیاز مردم در شب عید نوروز عرضه خواهد شد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایات خود را به بازرسان مستقر در نمایشگاه اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در تهران

عکاس: علی احمدوند

دیگر خبرها

  • عکس/ برداشت چای بهاره از باغات گیلان
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در تهران
  • افتتاح نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • افتتاح نمایشگاه اینوتکس 2024
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد