Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهارستان گفت: شهروندان هرگونه تخلفات واحدهای صنفی را جهت رسیدگی به سامانه 124 گزارش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ ناطقی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به نزدیکی سال نو و گرمی بازار، بیان داشت: در آستانه سال جدید، قیمت برخی از کالاها و خدمات مرسوم این ایام تحت تاثیر قرار گرفته که بدون شک به لحاظ نظارت از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی در ادامه با بیان این امر که اداره صنعت، معدن و تجارت بهارستان نسبت به شرایط بازار آگاهی کامل دارد، تصریح کرد: در طرح نظارت و افزایش گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاها در اولویت بازرسی و نظارت قرار دارد.
 
ناطقی همچنین در خصوص جزئیات اجرای طرح مذکور، تشریح کرد: در طرح نظارت ۴۰ بازرس و کارشناس نظارت و بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت بهارستان و اتاق اصناف شهرستان در این ایام بر فعالیت بازار و واحدهای صنفی سطح بهارستان، میادین میوه و تره‌بار نظارت می نمایند.   وی در رابطه با ادامه‌دار بودن این طرح، اذعان داشت: در ایام پایانی سال و در طول ایام تعطیلات به شکل مستمر اکیپ‌های گشت‌های مشترک، گروه‌های کالایی پرمصرف را رصد و پایش می کنند تا از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری شود.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به نگرانی‌های شهروندان بهارستانی از افزایش قیمت‌ها، افزود: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم می باشند و شهروندان بهارستانی می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهارستان جهت رسیدگی اعلام نمایند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است