Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@12:00:02 GMT

استیضاح وزرای راه و کار در دستور کار

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۳۴۵۲

به گزارش ایکنا جلسات هفتگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی این هفته طی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می‌شود و مهمترین دستورکارهای این هفته به شرح ذیل است:

ـ استیضاح وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه شهرسازی

ـ گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ـ گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح.

ـ گزارش نهایی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درباره تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان.

- گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی منابع و مصارف و نظام مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس.  

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح

رادیو رژیم اسرائیل گزارش داد که ارتش این رژیم دستور داد فلسطینی‌ها فورا شرق رفح را تخلیه کرده و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از ساکنان شرق منطقه رفح خواست فورا منطقه را تخلیه و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال تهدید کرد، به تعقیب جنبش حماس در همه جای غزه تا بازگشت همه اسرای اسرائیلی ادامه خواهد داد.

رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که یواو گالانت، وزیر جنگ این رژیم با وزیر امور خارجه آمریکا درباره آغاز تخلیه رفح گفت‌وگو کرد.

شبکه خبری «المیادین» نیز گزارش داد که در حملات هوایی رژیم اسرائیل به شهر رفح از دیروز تا این لحظه، 22 نفر به شهادت رسیده‌اند.

ایهود باراک که اخیراً با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگو می‌کرد با انتقاد تند و شدیداللحن از عملکرد کابینه نتانیاهو گفت: حمله به رفح یک اشتباه راهبردی شدید است که می‌تواند هزینه‌های گزافی برای اسرائیل به‌همراه داشته باشد.

او در این زمینه تأکید کرد: ورود زمینی ما به رفح به این معنی نیست که ما در یک‌قدمی پیروزی قاطع قرار گرفته‌ایم بلکه یک گام به‌سوی شکست قاطع برداشته‌ایم.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی همچنین پیش‌بینی کرد: حماس حتی در روز پس از پایان جنگ هم در غزه باقی خواهد ماند، کابینه نتانیاهو ما را به وضعیتی خواهد رساند که ما با وجود پرداخت هزینه‌های سنگین شاهد هیچ دست‌آوردی در غزه تغییر نخواهیم بود.

حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • سفر رئیس سیا به مصر با دستور کار آتش‌بس در غزه