Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم گاز تهران با غلبه بر ساسان کرمان به مقام سومی سوپر لیگ بسکتبال بانوان رسید. ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ ورزشی توپ و تور ورزش بانوان نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز پایانی سوپرلیگ بسکتبال بانوان امروز (جمعه) با برگزاری ٢ دیدار پیگیری می‌شود.

در نخستین بازی امروز از ساعت 10 صبح تیم‌های گاز تهران و ساسان کرمان مقابل هم به میدان رفتند تا تکلیف تیم سوم لیگ مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم گاز تهران موفق شد با نتیجه 68 بر 65 از سد حریف خود بگذرد و عنوان سومی این دوره از رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان را به دست آورد.

در دیگر بازی امروز تیم‌های نفت آبادان و گروه بهمن که روز گذشته عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی‌شان مسجل شده بود، در دیداری تشریفاتی مقابل هم به میدان می‌روند.

هفته آخر سوپر لیگ بسکتبال بانوان در شرایطی برکزار شد که فاطمه کرم‌زاده نایب رئیس سابق فدراسیون و فریده شجاعی نایب رئیس جدید با حضور در سالن از نزدیک بازی را تماشا کردند.

انتهای پیام/

R7870/P1015135/S3,31,32/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • ازبکستان به عنوان سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست