Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب گیلانی روز جمعه در حاشیه بازدید از کتابخانه شهید علیجان امامی گتوند به مناسبت اجرای طرح کتابخانه گردی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال سه میلیارد و 800 میلیون ریال به کتابخانه شهر سماله و یک میلیارد و 360 میلیون ریال به کتابخانه شهر جنت مکان برای تکمیل ساختمان آنها اختصاص یافت.
وی افزود:برای تکمیل کتابخانه شهر جنت مکان نیاز به 25 میلیارد ریال اعتبار است که این اعتبار در سال 97 تامنی و علاوه بر آن اعتبار قابل توجهی برای رفع مشکلات دیگر کتابخانه های شهرستان گتوند تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گیلانی با بیان اینکه مشکلات کتابخانه های گتوند در سال 97 مرتفع می شود اظهار داشت:رویکرد مجلس شورای اسلامی با مشارکت دولت در سال آینده تلاش در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها در شهر ها و روستاهای کشور است.
وی با تاکید بر ترویج کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها گفت:دانشگاه ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در این خصوص دارند و باید با ترویج فرهنگ کتابخوانی و فراگیر کردن آن از متروکه شدن کتابخانه ها جلوگیری کنند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این شهرستان 10 کتابخانه عمومی وجود دارد، گفت: هشت کتابخانه بصورت تک نوبتی و 2 کتابخانه به صورت 2 نوبت فعالیت می کنند.
ابوذر اکبری نیا به طرح کتابخانه گردی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: توجه دادن عموم مردم به کتابخانه به عنوان پایگاه اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار،اطلاع مردم و مسئولین از فعالیت و خدمات کتابخانه های عمومی و استفاده از ظرفیت هنرمندان ،چهره های سرشناس برای دعوت مردم به کتابخانه ها از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد.
وی با بایان اینکه در این طرح یکروزه بیش از 150 نفر از مسئولان و مردم از جمله کودکان و نوجوانان از بخش های مختلف کتابخانه شهید علیجان امامی در مرکز شهرستان گتوند بازدید کردند، گفت: علاوه بر عضویت رایگان،به هرکدام از بازدیدکنندگان یک جلد کتاب اهدا شد.
به گزارش ایرنا در شهرستان گتوند 10 باب کتابخانه عمومی شامل پنج باب شهری و چهار باب روستایی و یک باب مشارکتی وجود دارد و حدود 3000 نفر نیز عضو این کتابخانه ها هستند و از خدمات این مکان ها استفاده می کنند.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر،ترکالکی، جنت مکان ، سماله و نیز 45روستا است.
6068/7467
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در شهرستان گتوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱۳:۴۸ دقیقه امروز بر اثر برخورد سواری سانتافه با یک دستگاه پراید به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این حادثه یک مرد ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: همچنین در این سانحه رانندگی ۵ مرد ۳،۲۳،۲۷،۳۰،۳۷ مصدوم شدند  که توسط امدادگران اورژانس با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان گتوند اعزام کردند.

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند