Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@23:07:45 GMT

قرارداد بوژیدار رادوشویچ باید به ریال بسته شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۴۱۰۱

قرارداد بوژیدار رادوشویچ باید به ریال بسته شود

یکی دو روز پیش بود که خبر رسید یکی از بازیکنان پرسپولیس که تا به حال ۲ بار مذاکراتی جدی با مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد داشته است برای امضای نهایی به مشکل خورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ظاهرا همه توافقات انجام شده بوده اما وقتی این بازیکن وارد باشگاه می شود با پیشنهاد های عجیب و غریبی مثل کاهش قرارداد روبرو می شود که با عصبانیت باشگاه را ترک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری های خبرنگار یک خبرگزاری کار را به آنجا رساند که این بازیکن بوژیدار رادووشویچ بوده است.دروازه بان بدون حاشیه پرسپولیسی ها که معمولا زیاد عصبانی نمی شود.از باشگاه خبر می رسد که ایجنت بوژیدار رادوشویچ در یکی دو ماه گذشته بارها برای تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس آماده بوده اما هنوز این اتفاق نیفتاده و دلیلش هم این است که مدیریت باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد دروازه‌بان دوم سرخپوشان شرط دارد.

درخواست باشگاه پرسپولیس این است که قرارداد بوژیدار رادوشویچ به ریال بسته شود در حالی که او و مدیربرنامه‌هایش اصرار دارند قرارداد اشاره شده به دلار یا پوند امضا شود. باشگاه پرسپولیس با این موضوع مخالف است و به رادوشویچ و مدیربرنامه‌هایش تاکید کرده‌ تنها در صورتی که قراردادش را تمدید خواهد کرد که خواسته آنها را بپذیرند در غیر این صورت دروازه‌بان امیدهای خود را برای فصل آینده جایگزین او خواهند کرد تا در زمان در پایان محرومیت نقل‌وانتقالاتی‌شان بتوانند دروازه‌بان جوان دیگری به لیست خود اضافه کنند. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم بر این عقیده هستند که اگر قرار باشد رادوشویچ با دستمزد مالی زیاد سالی یک یا دو بازی برای پرسپولیس انجام دهد بهتر است یک دروازه‌بان جوان و آینده‌دار ایرانی ذخیره بیرانوند باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار