Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سینماگران ایرانی تا ساعت 12 شب جمعه 18 اسفند ، مهلت دارند آثار خود را در سایت سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ثبت نام کنند.

دبیرخانه جشنواره تاکید کرده است این مهلت تمدید نمی‌شود و تنها آثاری امکان ورود به این رقابت سینمایی را دارند که در مهلت اعلام شده فرم ثبت نام را پر کرده و کد رهگیری خود را از طریق آدرس ایمیل شان دریافت کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فیلمسازان لازم است آثار خود را تا ۲۲ اسفندماه به دبیرخانه تحویل دهند.

فرم تقاضای شرکت در جشنواره می‌بایست توسط تهیه‌کننده (تهیه‌کنندگان) یا پخش‌کننده قانونی فیلم تکمیل شود. فیلم‌هایی که در دوره قبلی این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، امکان ثبت‌نام مجدد ندارند.

فیلم‌های بلند (داستانی، مستند، انیمیشن) با حداقل مدت زمان ۷۰ دقیقه (ساخته‌شده به قصد نمایش سینمایی) و فیلم‌های کوتاه (داستانی، مستند، انیمیشن) با حداکثر مدت زمان ۱۵ دقیقه در جشنواره پذیرفته می شوند.

هر فیلم ثبت‌نام‌شده در بخش مسابقه جشنواره می‌تواند برای همه بخش‌ها در نظر گرفته شود، مگر آن‌که متقاضی درخواستی غیر از این را در فرم ثبت‌نام قید کرده باشد.

فرم تقاضای ثبت‌نام که در زمان مقرر به صورت برخط (آن‌لاین) تکمیل و کد ره‌گیری در آن قید شده است، می‌بایست از سایت جشنواره چاپ و توسط تهیه‌کننده یا پخش‌کننده قانونی فیلم امضا شود و به همراه نسخه بازبینی پیش از اتمام مهلت مقرر به دفتر جشنواره برسد.

در صورت انتخاب فیلم، اعلام انصراف امکان‌پذیر نخواهد بود. نسخه قابل قبول برای بازبینی لینک‌های قابل دانلود، DVD و Blu-ray است.

گفتنی است؛ سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال

تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت.

تایلند به لطف برتری در این بازی، به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد