Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سهراب گیلانی،  نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری 3 میلیارد و 800 میلیون ریال به کتابخانه شهر سماله و یک میلیارد و 360 میلیون ریال به کتابخانه شهر جنت مکان برای تکمیل ساختمان آن ها اختصاص یافت.

وی افزود:برای تکمیل کتابخانه شهر جنت مکان نیاز به 25 میلیارد ریال اعتبار است که این اعتبار در سال 97 تامین و علاوه بر آن اعتبار قابل توجهی برای رفع مشکلات دیگر کتابخانه های شهرستان گتوند تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلانی بیان کرد:رویکرد مجلس شورای اسلامی با مشارکت دولت در سال آینده تلاش در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها در شهر ها و روستاهای کشور است.

وی گفت: دانشگاه ها و آموزش و پرورش نقش مهمی در  ترویج کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها  دارند و باید با ترویج فرهنگ کتابخوانی و فراگیر کردن آن از متروکه شدن کتابخانه ها جلوگیری کنند.

ابوذر اکبری نیا، رئیس اداره کتابخانه های عمومی گتوند نیز بیان داشت: 8 کتابخانه بصورت تک نوبتی و 2 کتابخانه به صورت 2 نوبت فعالیت می کنند.

وی افزود: توجه دادن عموم مردم به کتابخانه به عنوان پایگاه اجتماعی و فرهنگی تاثیر گذار،اطلاع مردم و مسئولین از فعالیت و خدمات کتابخانه های عمومی و استفاده از ظرفیت هنرمندان ،چهره های سرشناس برای دعوت مردم به کتابخانه ها از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد.

انتهای پیام/م

تکمیل کتابخانه شهر جنت مکان گتوند نیازمند 25 میلیارد ریال اعتبار است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه

محمدجواد خجسته مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه گفت : در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات سهم دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری در مجموع ۵ هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال اعتبار تخصیص و به حساب روستا‌های دارای دهیاری و فاقد دهیاری واریز شده است. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه عنوان کرد: ۷۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون تنظیم بخشی از مقرارت مالی دولت بوده که در سطح روستا‌های استان کرمانشاه توزیع شده است. 

خجسته اذعان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، به منظور محرومیت‌زدایی روستا‌های واجد شرایط در استان کرمانشاه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، تخصص داده شد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از محل بند الف ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، واریز‌های استان، ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال به حساب روستا‌های دارای دهیاری واریز شده که در حوزه عمرانی هزینه شده است. 

وی افزود: از محل اعتبارات تبصره ۲، اعتبارات سوخت و بند (الف) ماده ۳۹، قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، مبلغ ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به روستا‌های دارای دهیاری تخصیص پیدا کرده و ۷۳ میلیارد ریال در روستا‌های فاقد دهیاری توزیع شده است. 

خجسته با اشاره به عملکرد عمرانی دفتر روستایی استانداری کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۰۶ پروژه عمرانی با هزینه‌کرد بیش از ۹۹۷ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسیده و عمده پروژه‌ها در قالب آسفالت، جدول‌گذاری معابر، سنگ‌فرش و… بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند