Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@22:52:51 GMT

رونمایی از خودروی مفهومی بی ام و M۸ گرن کوپه

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۴۳۸۹

رونمایی از خودروی مفهومی بی ام و M۸ گرن کوپه

 به نقل از وب سایت موتور ۱، هشتاد و هشتمین نمایشگاه خودروی ژنو که قرار است از ۸ تا ۱۸ مارس سال جاری میلادی با حضور رسانه‌ها و نشریه‌های فعال در زمینه خودرو برگزار شود، از روز گذشته میزبان شرکت‌های خودروسازی در جهان بوده است.

بیش از ۱۸۰ غرفه‌دار در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد خودرویی دنیا، در سوئیس آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود ۷۰۰ هزار تا یک میلیون بازدیدکننده از نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸ بازدید کنند. شرکت‌های خودروسازی مطرح و خوش آوازه‌ای در این نمایشگاه معروف که هر ساله برگزار می‌شود، برای رونمایی از محصولات جدید خود شرکت کرده‌اند.

حالا شرکت خودروسازی بی ام و آلمانی با رونمایی از مدل نهایی خودروی مفهومی خود تحت عنوان M۸ گرن‌ کوپه سبک جدیدی از خودروهای جاده‌ای ساخت این برند مطرح آلمانی را به نمایش گذاشته است.

حرف اختصاری بکار گرفته شده در سری مدل های M به معنای more (بیشتر) است و نشانه توانایی، قابلیت‌ها و جذابیت‌های منحصر بفرد این سری ازخودروهای لوکس سوپر اسپرت است.

آدریان ون هایدونک - معاون ارشد تیم طراحی شرکت بی‌ام‌و - در این‌ باره می‌گوید: جدیدترین پرچمدار موجود در خط تولید بی‌ام‌و، سری ۸ است که  از تناسب، ظرافت و قدرت ویژه‌ای برخوردار است. خودروی مفهومی بی ام و M* گرن کوپه ظاهر نوآورانه‌ای دارد که چیزی بسیار فراتر از یک خودروی لوکس اسپرت چهار در است.

دوماگوج دوکچ - معاون بخش طراحی بی‌ام‌و سری M و سری i- تشریح می‌کند: طراحی این خودروی مفهوی بسیار ساختارشکنانه است تا آن را به خوبی با سایر رقبای خود متمایز کند. M۸گرن کوپه چهار در تعریف جدیدی از ترکیب تجمل گرایی، زیبایی، قدرت و محبوبیت است.

چیزی که در شکل ظاهری این خودروی مفهومی بسیار جلوه می‌کند، رنگ براق با طرح سالیو ورت  (Salève Vert) آن است که با تابش نور و پرتوهای مختلف رنگ آن تغییر می‌کند. این ترکیب ساختار سطحی بسیار مؤثری ایجاد می‌کند و با رنگ‌ طلایی پنجره‌ها، آرم M، ترمزهای طلایی‌رنگ، رینگ‌ها و خروجی اگزوز دوقلو، ظاهر بسیار زیبایی را برای بی‌ام‌و M۸ گرن‌ کوپه به ارمغان می‌آورد.

در مجموع می توان گفت که ظاهر  و طراحی آیرودینامیک، بیرونی و داخلی خودروی مفهومی اسپرت و لوکس M۸ گرن کوپه متعلق به آینده است و قرار است تا سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازار شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!

تین نیوز

غول خودروهای برقی چین (XPENG) و شرکت وابسته آن (AEROHT) قصد دارند با ورود بلندپروازانه خود به صنعت خودروهای پرنده، حمل ونقل شهری را متحول کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، AEROHT به دریافت گواهینامه صلاحیت پرواز، برای خودروی پرنده نوآورانه خود، نزدیک شده است که نشانگر پیشرفت بزرگی در فناوری حمل ونقل شهری است.

AEROHT، یکی از زیرمجموعه های XPENG، یک دهه است که در حال توسعه خودروی پرنده خود بوده است و آزمایش های موفقیت آمیز اخیر پرواز در ارتفاع پایین در منطقه تجاری شلوغ مرکزی گوانگژو، پیشرفت آن را نشان می دهد. مدیرعامل این شرکت، هی شیائوپنگ، در سخنرانی خود در Auto China ۲۰۲۴ بر پتانسیل تحول آفرین سفر هوایی در ارتفاع پایین تاکید کرد و تأثیر عمیق آن را بر زندگی روزمره شهری برجسته کرد.

خودروی پرنده آتی AEROHT که قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری پیش سفارش های آن آغاز شود، نوید یک وسیله نقلیه برقی دو حالته برای نشست و برخاست عمودی (eVTOL) را می دهد که قادر به انتقال یکپارچه بین سفرهای زمینی و هوایی است. در حالی که تاریخ دقیق عرضه و جزئیات قیمت هنوز فاش نشده است، افراد داخلی محدوده قیمتی را در حدود ۱ میلیون یوان (۱۳۸۰۰۰ دلار) پیش بینی می کنند و برنامه هایی برای کاهش بیشتر هزینه در خط تولید وجود دارد.

محدوده کاری XPENG فراتر از خودروهای پرنده است و بخش روباتیک آن بر ایجاد ربات هایی برای کارهای خانگی و تعامل انسانی متمرکز است. این رویکرد چند وجهی بر تعهد XPENG به نوآوری در بخش های مختلف تأکید می کند و موقعیت آن را به عنوان یک پیشگام در فناوری های پیشرفته مستحکم می کند.

در زمینه وسیع تر، شرکت های چینی مانند XPENG و AEROHT در حال پیشروی تجاری سازی خودروهای پرنده در سطح جهانی هستند و از تخصص بی نظیر چین در فناوری های EV استفاده می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • به مفهومی به اسم شبکه تنظیم گری کشوری نیاز داریم
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید