Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه اصفهان گفت: در یک هفته آینده و تا ایام عید خسارت حق‌آبه کشاورزان شرق اصفهان پرداخت می‌شود. ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به برخی از عواملی که مانع بصیرت و تعقل آدمی می‌شود اظهار داشت: فرزند ناصالح یکی از این موارد است که خداوند در قرآن کریم فرموده فرزند و مال مایه امتحان شما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت انتخاب صحیح همسر اشاره کرد و گفت: سهم مادران در اصلاح و افساد فرزند به‌مراتب از پدران بیشتر است، بنابراین مردان در انتخاب همسر خود باید دقت نظر کافی داشته باشند که یکی از حقوق فرزندان، انتخاب مادر خوب برای او از سوی پدرانشان است.

امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه کسانی که رزق حلال نخورند در برابر حق می‌ایستند، تأکید کرد: تربیت فرزند صالح سختی‌های زیادی دارد فرزند امتحان بزرگی برای اولیای او است فرزندان باید از تمامی دستورات پدر خود اطاعت کنند الا زمانی که فرمان به نافرمانی خدا می‌دهد.

مادران فاطمی فرزندان فدایی اهل‌بیت(س) تربیت می‌کنند

وی با اشاره به شهادت شهید حدادیان در حوادث خیابان پاسداران تهران اظهار داشت: از مادر این شهید نقل‌شده است این شهید که قبلاً مدافع حرم هم بوده است زمانی که عازم دفاع از حرم اهل‌بیت می‌شود به او می‌گوید اگر شهید شدم ناراحت نمی‌شوی و این مادر می‌گوید همه عمر دعا می‌کردم مال و جان همه ما فدای حسین (ع) و مادرانی با این ویژگی‌های روحی چنین فرزندانی را تربیت می‌کند.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: مادری که فرزند خود را زهرایی و فاطمی تربیت کند ثمره آن را نیز خواهد دید.

وی سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و میلاد امام خمینی (ره) را تبریک گفت و افزود: بنا بر روایت و حتی نقل از اهل تسنن اول کسی که وارد بهشت خواهد شد حضرت زهرا (س) است باید در عمل الگوی خود را فاطمه (س) قرار دهیم.

قائل به حق‌آبه کشاورزان شرق اصفهان هستیم

امام‌ جمعه اصفهان با اشاره به حضور عده‌ای از کشاورزان شرق اصفهان در نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: این عزیزان آمده‌اند طلب حقشان را بکنند و ما نیز قبول داریم آن‌ها حق‌آبه دارند و باید به آن‌ها داده شود.

وی یکی از افتخارات استان اصفهان را کشاورزی عنوان و تأکید کرد: بدون شک باید از این قشر زحمت‌کش، شهید داده و ایستاده پای انقلاب حمایت کرد؛ متأسفانه مسئله آب‌رسانی به اصفهان با تأخیر مواجه شده است.

کاهلی عده‌ای از مسئولان در بهره‌برداری تونل سوم

طباطبایی‌نژاد با اشاره به تونل سوم گفت: سالیان گذشته به مسئولان دولتی بر بهره‌برداری از این تونل تأکید داشته‌ام ولی شاهد سستی کاری‌هایی در این زمینه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از کشاورزان می‌خواهیم مبادا کاری انجام شود که مایه سوءاستفاده دشمنان و بیگانگان شود یا خدای‌ناکرده عده‌ای معدود با حضور در جمع شما شعارهای هنجارشکن سر دهند.

امام‌جمعه اصفهان تصریح کرد: در یک هفته آینده و تا ایام عید خسارت حق‌آبه کشاورزان شرق اصفهان پرداخت خواهد شد، این لطف نیست بلکه حقی است که باید پرداخت شود.

وی با تقبیح خوی اشرافی‌گری گفت: یکی از اخلاق اسلامی و فاطمی (س) کمک و حمایت از اقشار ضعیف است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه اگر دچار اشرافی‌گری و تکیه به عصای دیگران شویم دچار ارتجاع خواهیم شد اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری اشاره فرموده‌اند باید تکیه به داخل داشته باشیم.

وی خالی بودن مساجد را مایه مسرت و خوشحالی دشمنان عنوان کرد و گفت: مساجد را پررونق کنید که دل امام زمان (عج) شاد شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمامرکز خلیج فارس، حسن آرمات افزود: این تسهیلات به فرزندانی که بعد از سال1400 به دنیا آمده اند پرداخت می شود.
وی گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات فرزند آوری هستند باید به سامانه اینترنتی به نشانی ve-bank.cbi.irمراجعه کنند.
تسهیلات فرزندآوری برای نخستین فرزند چهل میلیون تومان و باز پرداخت آن 36 ماهه و فرزند دوم 80 میلیون تومان و بازپرداخت آن 48 ماهه است.

بیشتر بخوانید؛ پرداخت تسهیلات فرزندآوری به بیش از هفت هزار زوج هرمزگانی
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زمان انتظار را حداکثر یک ماه اعلام کرد و افزود: همچنین این تسهیلات برای فرزند سوم 120 میلیون تومان و بازپرداخت آن 60 ماهه و فرزند چهارم صد و پنجاه میلیون تومان و بازپرداخت آن 72 ماهه و برای فرزند پنجم200 میلیون تومان و بازپرداخت آن 84 ماهه است.
برای دریافت این تسهیلات نیاز به کارت پایان خدمت نیست و برای هر پرونده نیز یک ضامن معتبر نیاز است.
پارسال نیز بیش از 18هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • پرداخت ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی آغاز می‌شود
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • بهره‌مندی زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند از طرح بیمه رایگان