Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل-ايرنا -امام جمعه خلخال گفت: مواضع دفاعي ايران اسلامي در هيج شرايطي قابل مذاکره با امريکا وديگر کشورهاي غربي هم پيمان اين کشور نيست.

به گزارش ايرنا ،حجت الاسلام امير رشت بري در خطبه هاي امروز نماز جمعه خلخال افزود: همانطورکه مخالفت ايران اسلامي با هرگونه مذاکره در خصوص مواضع دفاعي کشورمان از قول رهبر معظم انقلاب اسلامي ،رئيس جمهوري و ديگر اعضاي دولت به صراحت اعلام شده تلاش امريکايي ها براي فشار بروي ايران جهت نشاندن مسوولان کشورمان در پاي ميز مذاکره در خصوص فعاليت هاي دفاعي بي نتيجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به سفر اخير وزير امور خاجه فرانسه به کشورمان گفت: اين سفر که با هدف استفاده از هم پيمانان امريکا براي زير فشار گذاشتن مسوولان کشورمان و تن دادن به نشستن در پاي ميز مذاکره با امريکا طرح ريزي شده نتيجه اي نداشته و امريکا به هدف خود در ترساندن ايران براي رضايت به مذاکرات دفاعي و يا تلاش براي کنار رفتن از برجام دست نخواهد يافت .
وي با تقدير از مواضع مقتدرانه رئيس جمهور کشورمان و ديگر اعضاي دولت در مقابل زياده خواهي امريکا گفت: ايران اسلامي همانطور که بارها از زبان مسوولان نظام گفته شده نيازي به کسب مجوز از امريکا براي حضور در منطقه به خصوص حمايت از کشورهاي مظلوم مسلمان نداشته و نخواهد داشت.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با گراميداشت سالروز تاسس بنياد شهيد و هفته بزرگداشت شهدا گفت:بنياد شهيد در امر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و حفظ دستاوردهاي با ارزش شهداي گرنقدر انقلاب نقش بسيار مهمي داشته واين نقش همچنان بايد به قوت خود در جامعه باقي بماند .
7119/ 1257
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است