Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:06:58 GMT

حجاب زیبنده ترین ارزش زن مسلمان است

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۵۶۴۱

حجاب زیبنده ترین ارزش زن مسلمان است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با انتقاد از برخی اظهارنظرها در خصوص ضروری نبودن حجاب، گفت: حجاب از ضرورت های جامعه اسلامی بوده و زیبنده ترین ارزش زن مسلمان به شمار می رود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به اینکه روشنفکرنماها به دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند، اظهار کرد: برخی روشنفکرنماها فرهنگ غربی را دنبال کرده و سخنان بی پایه و اساس آنان را تکرار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نگاه کشورهای غربی به زنان را ابزار گونه خواند و افزود: دین مبین اسلام به زنان ارزش داده و حقوقی برابر با مردان برای آنان قائل شده است.
وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر اضافه کرد: زنان جامعه اسلامی باید به خودشان افتخار کنند که الگویشان حضرت فاطمه (س) است و باید راه آن حضرت را ادامه دهند.
وی همچنین سخنان هفته گذشته اش در مورد پرهیز از اختلاف را تکرار کرد و افزود: مسئولان استانی باید تفرقه و اختلاف را کنار بگذارند و خدمت به مردم را سرلوحه کارها و برنامه های خود قرار دهند زیرا این امر لازمه پیشرفت است.
وی ادامه داد: برخی از محصولات کشاورزی استان از جمله سیب این منطقه با مشکل صادرات مواجه است و مسئولان باید با اتحاد در کنار هم این مشکل را حل کنند زیرا کشاورز یکسال از عمر خود را پای این محصول می گذارد و در آخر نیز بی نتیجه می ماند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: مسئولان از بیان مسائل قومیتی دوری کنند زیرا وجود قومیت ها نشانه عظمت خداوند است و کسانی که از این شرایط برای ایجاد تفرقه استفاده می کنند، دنباله رو شیطان هستند زیرا معیار سنجش افراد تقوای فرد است و ربطی به قومیت ندارد.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد.
در آئین نماز جمعه این هفته ارومیه (همزمان با روز مادر) از معصومه میرزایی، مادر شهیدان اسماعیل و سهراب رستمی که همسر و خواهر شهید نیز می باشد، تجلیل شد.
8135/2093

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در ابتدای سال شاهد آب‌گیری خوب دریاچه ارومیه هستیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی و تدابیر انجام گرفته از سوی ستاد احیای دریاچه ارومیه این آب‌گیری و احیای دریاچه در ایام گرم و کم‌بارش سال نیز ادامه پیدا کند تا شاهد چهره زیبای دریاچه ارومیه باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول اصغرزاده در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تبریک روز شوراها اظهار کرد: در کنار بارش رحمت الهی شاهد احیای دریاچه ارومیه با تدابیر مسئولان استانی به ویژه شخص استاندار آذربایجان‌غربی به عنوان دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه هستیم.

وی افزود: در ابتدای سال شاهد آب‌گیری خوب دریاچه ارومیه هستیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی و تدابیر انجام گرفته از سوی ستاد احیای دریاچه ارومیه این آب‌گیری و احیای دریاچه در ایام گرم و کم بارش سال نیز ادامه پیدا کند تا شاهد چهره زیبای دریاچه ارومیه باشیم و لطف پروردگار متعال شامل حال همه ما شود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با تشکر از معاونت هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی در به سرانجام رساندن موضوع سرمایه‌گذاری شهرستان خوی گفت: با اینکه موضوع سرمایه‌گذاری پروژه آناآتا در شهرستان خوی مربوط به شورای اسلامی شهر ارومیه نمی‌شود اما شاید زحماتی که در طول بیش از ۷۰ روز به سرانجام رسید، نتیجه و خیر و برکات آن شامل حال کل استان آذربایجان‌غربی به ویژه ارومیه شود.

اصغرزاده با بیان اینکه باید سرمایه‌گذاران داخلی را برای کمک حال دولت به میدان بکشیم، تصریح کرد: برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی به حمایت‌های معنوی مسئولان کشوری و استانی به ویژه شخص استاندار نیاز است و از این رو، این موضوع باید در بدنه‌های مدیریتی و دستگاه‌های اجرایی و نیز شهرداری تقویت شود.

وی با بیان اینکه بروکراسی و پروسه‌های اداری موجب فرار سرمایه‌گذاران از شهر ارومیه می‌شوند، عنوان کرد: گاهی مواقع مشاهده می‌شود که سرمایه‌گذاران به خاطر طولانی بودن پروسه اداری و حتی سنگ‌اندازی‌ها و تصمیمات کارشناسی نادرست از سرمایه‌گذاری در شهر ارومیه و حتی استان ناامید می‌شوند و از این رو از استاندار آذربایجان‌غربی خواستار توجه و رفع مشکلات در این حوزه هستیم.

کد خبر 748744

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • توسل پلیس آمریکا به زور برای برداشتن حجاب زن مسلمان
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • فیلم/ برداشتن حجاب ۴ زن مسلمان معترض در دانشگاه آریزونا
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند