Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:10:20 GMT

افزايش حدود ٣٠٠ درصدي مديران زن در وزارت کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۵۷۳۵

افزايش حدود ٣٠٠ درصدي مديران زن در وزارت کشور

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - سخنگوي وزارت کششور از افزايش 300 درصدي مديران زن در وزارت کشور خبر داد و گفت: اکنون سه هزار و 605 مدير زن از دهيار تا مدير کل و معاون استاندار در اقصي نقاط کشور در حال فعاليت هستند.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي وزارت کشور، سيد سلمان ساماني با تبريک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن و مادر، از حضور پررنگ بانوان در رده هاي مديريتي وزارت کشور در دولت تدبير و اميد خبر داد و افزود: وزارت کشور در دولت تدبير و اميد سعي و تلاش کرده به منظور حضور بيشتر بانوان و جوانان در عرصه هاي مديريتي کادرسازي و نيروسازي را در دستور کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: اکنون ٣ هزار و ٦٠٥ مدير زن از دهيار تا مديرکل و معاون استاندار در اقصي نقاط کشور در حال فعاليت هستند که کسب اين تجربه اجرايي مي تواند براي برعهده گرفتن پست هاي مديريتي بالاتر کمک بسزايي کند اين در حاليست که اين آمار در سال ٩٢ و شروع به کار دولت ١٢٢٧ نفر بوده است.
سخنگوي وزارت کشور با تاکيد بر رشد ٣٠٠ درصدي حضور بانوان در سمت هاي مديريتي وزارت کشور در اين دولت گفت: در راستاي استفاده از پتانسيل زنان در جايگاه مقامات براي نخستين بار در مجموعه وزارت کشور مسئوليت موسسه علمي و کاربردي وزارت کشور به خانم دکتر سجادي سپرده شد.
ساماني به انتصاب تعدادي از بانوان در سمت مديرکل سياسي استانداري ها اشاره کرد و افزود: با توجه به اهميت مديران کل سياسي استانداري ها در تصميم گيري و انتصاب مديران استاني و فرمانداران و بخشداران اين امر نشان دهنده عزم وزارت کشور در نقش آفريني بيشتر بانوان در تصميم گيري هاي عرصه مديريتي کشور است.
سيام ** 2021 ** 1071
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان