Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:41:57 GMT

زن مسلمان با عفاف خود متصدی تربیت فرزند صالح است

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۵۷۵۵

زن مسلمان با عفاف خود متصدی تربیت فرزند صالح است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد امام در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب و رعایت موازین اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب ریشه در فرهنگ ایرانی دارد و بنیان خانواده در ایران اسلامی با عفاف و حجاب پیوند مستحکمی دارد.
وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ حجاب در جامعه و اینکه حجاب مانع گسترش بسیاری از آسیب‌ها در جامعه می‌شود، اظهارکرد: افرادی که طرح حجاب اجباری را مطرح می‌کنند در واقع ضد ارزش‌ها موضع می‌گیرند که باید در برابر آنان هوشمندانه عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: حجاب قانون خدا و از ضروریات دین است و باید همه مسلمانان به این مساله پایبند باشند.
امام جمعه شوش در ادامه با گرامیداشت هفته شهدا، بیان کرد: کار بنیاد شهید که با خانواده شهدا و ایثارگران سرو کار دارند بسیار اررشمند و خدمت مقدس است.
وی در رابطه با هفته احسان و نیکوکاری نیز گفت: مسئولان باید به فکر محرومان و طبقات ضعیف جامعه باشند و برای توانمندسازی آنان برنامه های اثربخش ارایه دهند.
وی با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، حجاب را از تاکیدات دین مبین اسلام و آن بانوی بزرگوار ذکر و اضافه کرد: حضرت فاطمه(س) ، مظهر پاکی و نجابت است و باید به عنوان الگوی دختران و بانوان جامعه ما مدنظر باشد.
حجت الاسلام امام در بخش دیگری از سخنانش به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری نیز اشاره کرد و افزود: اقدام به درختکاری باقیات صالحات است و بهتر است که در این ایام درختان مثمر کاشته شود تا مردم از ثمرات و فواید آن بهره ببرند.
سرهنگ پاسدارکریم بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش در پیش از خطبه های نماز جمعه شوش، گزارشی از اجلاسیه یادواره سردارسرلشکرشهید حسن درویش وسرداران و600شهید شهرستان شوش که در21 اسفند 96 برگزارمی شود ارایه داد.
پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شوش تعدادی اصله نهال رایگان از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شوش به نمازگزاران اهدا شد.
7280/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ برداشتن حجاب ۴ زن مسلمان معترض در دانشگاه آریزونا

پلیس ایالت آریزونا حجاب ۴ زن مسلمان معترض در دانشگاه ایالتی آریزونا را برداشت.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • فیلم/ برداشتن حجاب ۴ زن مسلمان معترض در دانشگاه آریزونا
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است