Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@23:27:46 GMT

هشدار جدی باشگاه استقلال به هوادارانش

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۵۹۳۴

باشگاه استقلال از هوادارانش خواست در دیدار برگشت برابر العین مراقب رفتارهایشان باشند تا این باشگاه با محرومیت مواجه نشود. آفتاب‌‌نیوز : تیم فوتبال استقلال در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با ناداوری برابر العین به تساوی دو به دو رسید تا برای رسیدن به پیروزی در انتظار دیدار برگشت باشد. این دیدار هفته پیش رو در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
باشگاه استقلال در آستانه دیدار برگشت برابر العین با صدور اطلاعیه ای نسبت به اتفاقات حاشیه ای هشدار داد. در این اطلاعیه آمده است: « با توجه به اولتیماتوم afc، پرتاب اشیا، نارنجک دستی و انداختن لیزر در بازی‌های آسیایی می‌تواند استقلال را تا دو سال از میزبانی محروم کند.»مهر

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. جواد نکونام برای این دیدار نفراتی مثل سیدحسین حسینی و رافائل سیلوا را در اختیار ندارد.

حسینی برای نخستین بار در این فصل به دلیل محرومیت امکان همراهی آبی‌پوشان را نخواهد داشت. سیلوا نیز مصدوم است و به مانند دو سه هفته اخیر جایی در ترکیب آبی‌پوشان ندارد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال هم که دیدار هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز یا فردا تکلیفش مشخص می‌شود، اما به نظر می‌رسد شانس زیادی برای رسیدن به این بازی نخواهد داشت.

 

مهدی مهدی‌پور و کوین یامگا دیگر نفراتی هستند که با مصدومیت دست به گریبان هستند و تا پایان فصل امکان همراهی استقلال را ندارند.

دیدار تراکتور تبریز - استقلال از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است