Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:57:10 GMT

هواداران رئال مادرید نیمار را نمی خواهند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۵۹۸۸

هواداران رئال مادرید نیمار را نمی خواهند

طرفداران رئال مادرید دوست ندارند تیمشان با مهاجم پاری سن ژرمن قرارداد امضا کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید می خواهد برای فصل آینده با نیمار قرارداد امضا کند. به همین خاطر سایت آس یک نظرسنجی گذاشت و از کاربران پرسید آیا باشگاه اسپانیایی باید با مهاجم برزیلی قرارداد امضا کند یا نه. نتیجه نهایی در این باره جالب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۶ هزار و ۷۵۰ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که ۵۹.۷۳ درصد مخالف حضور بازیکن پاری سن ژرمن در مادرید بودند. تنها ۴۰.۲۷ درصد (۳۸ هزار و ۹۶۶ نفر) با این جا به جایی موافق بودند. بیش از ۱۸ هزار نفر دوست ندارند ستاره برزیلی با پیراهن سفیدپوشان به میدان برود که آمار قابل توجهی است.

نزدیک به سه ماه است شایعه حضور این بازیکن در مادرید وجود دارد و اظهار نظرهای مختلفی در این رابطه شده است. برخی از افراد موافق  و دیگران مخالف پیوستن نیمار به تیم اسپانیایی هستند. پس از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا این شایعه قوت گرفته است. مهاجم برزیلی، بارسلونا را در تابستان گذشته ترک کرد تا از زیر سایه لیونل مسی در آید و بتواند برای توپ طلا رقابت کند. با این حال حذف از لیگ قهرمانان باعث شد تنها درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه او را به این عنوان نزدیک کند.  باشگاه فرانسوی به تیم اسپانیایی اعلام کرده است برای امضای قرارداد با نیمار باید ۴۰۰ میلیون یورو هزینه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم

ستاره اتلتیک بیلبائو جدیدترین قربانی نژادپرستی در فوتبال است.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر