Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خمين - ايرنا - امام جمعه خمين گفت: نقش جوانان مبتکر، خلاق و انقلابي کشور در تحقق اقتصاد مقاومتي انکار ناپذير است.

حجت الاسلام سيد علي حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در مصلي امام خميني (ره) خمين افزود: فرزندان انقلابي و جوانان تلاشگر در بخش اقتصادي طرح هاي بسيار بزرگي اجرا کردند که سبب توليد و صادرات کالا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: دستيابي به اين توفيقات، نويد رفع مشکلات اقتصادي و فرهنگي کشور است که جوانان توانمند، مبتکر، شجاع و انقلابي آن را رقم مي زنند.
حجت الاسلام حسيني بيان کرد: با وجود همه دسيسه هاي دشمن براي دلسرد کردن مردم به ويژه جوانان از اين انقلاب، همچنان گام هاي استواري براي آباداني کشور وجود دارد.
خطيب جمعه خمين افزود: مردم و جوانان در راهپيمايي 22 بهمن امسال جواب دندان شکني به دسيسه هاي دشمن دادند.
حجت الاسلام حسيني با تبريک روز زن و سالروز ميلاد فاطمه زهرا (س) و امام خميني (ره ) افزود: اسلام به زن شان، منزلت و عظمت داده است تا تربيت کننده انسان هايي چون ائمه اطهار و امام خميني (ره) باشد.
وي ادامه داد: امام خميني(ره) بعد از 14 قرن توانست حکومت ديني و اسلامي تشکيل دهد و اين حاصل تربيت صحيح و ايفاي نقش مادري مذهبي بود.
خطيب جمعه خمين گفت: دشمنان با تبليغات منفي سعي در تضعيف جايگاه زن و نقش مادري دارند و با ترويج فرهنگ کاهش فرزندآوري، به دنبال سيطره سياست هاي خود در ديگر کشورها هستند.
حجت الاسلام حسيني تصريح کرد: از مسئولان انتظار مي رود در مقابل تهديدهاي دشمنان موضع گيري هوشمندانه داشته باشند.
امام جمعه خمين با اشاره به جنايات گروه فرقان افزود: منافقان کوردل در اين تفکر خام بودند که با ايجاد ترس و تهديد مردم سنگر انقلاب و نماز جمعه را رها مي کنند.
خطيب جمعه خمين تاکيد کرد: مردم با ترس و تهديد از صحنه خارج نمي شوند و شهادت را افتخار خود مي دانند.
حجت الاسلام حسيني افزود: دفاع مقدس و دوران پرحماسه آن گنجي فرهنگي و پر ارزش براي ملت ايران است و نبايد ايثارگري ها و رشادتهاي آن دوران به فراموشي سپرده شود .
وي افزود: اعزام کاروان هاي راهيان نور به مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس، سبب ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مي شود.
شهرستان خمين از توابع استان مرکزي 105 هزار نفر جمعيت دارد و نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه مي شود.
/3075/7277
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب حیات جامعه بوده و برگزاری این یادواره ها فرصتی برای آشنا سازی نسل جوان با آرمانهای شهداست.

او گفت : یادواره شهداء پل ارتباطی میان نسل جنگ و نسل جدید انقلاب به شمار می روند.

همچنین یادواره شهدای نوده خاندوز و دو شهید غواص گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام کیایی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و امام جمعه دلند در این مراسم گفت : شهداء به ما درس ولایت مداری دادند و امروز در سایه همان درسی که شهدا به ما دادند کشورمان بر قله های بلند اقتدار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف درس دیگر شهداء به ماست افزود : اجرای طرح نور پلیس در تداوم راه شهدا و عمل وصایای آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد