Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بی‌توجهی و نادیده گرفتن اصالت خانواده نظام دقیق جامعه را به نظام گسیختگی تبدیل می‌کند. ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ استانها کرمانشاه نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله محمد حجتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: چنانچه شهوت در مملکت رخنه کند از از هرگونه پیشرفتی عقب خواهیم ماند و این برای ما انحطاط فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه پیغمبر اسلام به بانوان شخصیت و حرمت بخشید عنوان کرد: چنانچه دست از نظام خانواده برداشته شود و اصالت آن از دست برود و شهوت دنیا غلبه کند نظام دقیق و منظم اجتماعی به نظام گسیختگی تبدیل می‌شود.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به وضعیت بد حجاب در جامعه کنونی گفت: بی‌حجابی از شخصیت بانوی ایرانی به دور است و با توجه به تاریخچه و تمدن دیرینه ایران زنان این سرزمین از گذشته‌های دور نیز برای موضوع حجاب اهمیت بسیاری قائل بودند.

حجتی با بیان اینکه ایران دارای تمدن دیرینه است و بیگانگان باید دنباله‌رو ما باشند نه اینکه ما از فرهنگ آن‌ها تقلید کنیم افزود: چنانچه اخلاق و فرهنگ بیگانه را به زندگی خود راه دهیم همه چیز خود را از دست می‌دهیم و اتحاد و محبت خانواده از دست می‌رود و فقر و جدل ایجاد می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه باید درباره ازدواج و خانواده دقیق فکر کرد عنوان کرد: بیگانگان به دنبال این هستند که فرهنگ ایرانی اسلامی را از ما بگیرند و بدی‌ها را جایگزین آن کنند.

حجتی گفت: بانوان و دختران باید به آغوش قرآن بازگردند و به خانواده‌ها آرامش، اطمینان و آرامش دهند و سبب دشمنی نشوند.

انتهای پیام/م

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح‌های فجرانه و یسنا همچنان ادامه دارند، گفت: طرح فجرانه برای هفت دهک اول جامعه صادر شده که در استان با استقبال‌های خوبی مواجه شده، بیش از پنج هزار فروشگاه خرد و کلان متصل به طرح کالابرگ هستند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد جامعه استان کرمانشاه از طرح فجرانه استفاده کردند و ۱۶ میلیارد ریال آورده طرح کالابرگ بود، دولت بنا دارد این طرح را ادامه دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص طرح یسنا بیان کرد: مرحله دوم این طرح از ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و این طرح برای مادران شیرده فرزندان زیر ۲ سال با هدف حمایت از خانوار در راستای فرزندآوری اجرا می‌شود.

احمدی در پایان، گفت: مشمولین این طرح سه دهک اول جامعه هستند که ۹۳۵ هزار مادر در دور دوم در کشور شناسایی شده و ۶ میلیون ریال به صورت ماهانه تسهیلات به آن‌ها داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود
  • گردنه تته در محور پاوه به مریوان مسدود است