Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: سرگئی اسکریپال، جاسوس دوجانبه و دخترش، یولیا روز یکشنبه بر روی یک نیمکت در خارج از یک فروشگاه به صورت بیهوش پیدا شدند و از آن زمان در بیمارستان بستری هستند.
به گزارش نامه نيوز، اسکریپال پیش از دستگیری‌اش در سال ۲۰۰۴ به نفع اطلاعات انگلیس به ده‌ها مامور روس خیانت کرد. وی در سال ۲۰۰۶ به ۱۳ سال حبس محکوم و در سال ۲۰۱۰ و در پی معاوضه با جاسوسان روس، از جانب انگلیس پناه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترزا می، نخست وزیر انگلیس در خصوص این اقدام گفته است: اگر ثابت شود که دولتی پشت این پرونده قرار دارد، ما کاری را انجام می‌دهیم که مناسب باشد، کاری که درست باشد. قطعا اگر نیاز به در نظر گرفتن واکنشی متقابل وجود داشته باشد دولت این کار را خواهد کرد. این کار را در زمان مناسب و بر اساس محکم‌ترین مدارک انجام خواهیم داد.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه طی دیدار خود از مقر اتحادیه آفریقا در آدیس‌آبابا به خبرنگاران گفت، مقامات روسیه هیچ مدرک محکمی در خصوص اتفاقی که برای اسکریپال و دخترش رخ داده دریافت نکرده‌اند.
لاوروف افزود: چیزی که ما می‌بینیم تنها گزارش اخبار است که این اقدام را به گردن روسیه می‌اندازد و می‌گوید روسیه واکنشی دریافت خواهد کرد که همیشه آن را به خاطر خواهد داشت. این بیانات جدی نیست. این پروپاگاندایی برای ایجاد تنش است.
وی ادامه داد: اگر کسی از ما بخواهد در تحقیقاتی همکاری کنیم، درباره مساله مسمومیت در انگلیس باشد یا ادعای مداخله در انتخابات آمریکا، اگر واقعا به کمک ما نیاز داشته باشید و اگر اطلاعات لازم درباره آن را در اختیار داشته باشیم، تمایل داریم که چنین احتمالاتی را بررسی کنیم. اما برای داشتن گفت‌وگویی جدی باید از راه‌های رسمی اقدام کنید.
هر دو قربانی این حمله بیهوش و در شرایط بحرانی اما پایدار قرار دارند.


منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک کشتی در سواحل یمن

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن