Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

جنجال بر سر پخش شدن یا نشدن قسمت مربوط به حضور کتایون ریاحی در برنامه «دورهمی» که از شب گذشته (پنجشنبه 17 اسفند) شروع شد، همچنان ادامه دارد.

کانال تلگرام مهران مدیری، 11:30 دقیقه شب گذشته، بدون ذکر دلیل، اعلام کرد به جای برنامه کتایون ریاحی، بازپخش قسمت مربوط به پژمان جمشیدی روی آنتن خواهد رفت و کتایون ریاحی هم به فاصله پنج دقیقه این پیغام را در کانال تلگرام خود بازنشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت دو بامداد، کتایون ریاحی، نخست عکس و فیلمی چند ثانیه‌ای از پشت صحنه «دورهمی» منتشر کرد تا به شایعه عدم پخش برنامه به دلیل مناسب نبودن پوشش خود خاتمه دهد. در این تصاویر، پوشش او کاملا با آن‌چه در صداوسیما رعایت می‌شود، منطبق است.

او سپس در واکنشی تند، مجری، تهیه‌کننده و کارگردان «دورهمی» و مدیران شبکه نسیم را تهدید کرد در صورتی که قسمت مربوط به حضور را در ساعتی غیر از ساعت پخش معمولِ این برنامه، روانه آنتن کنند از آن‌ها شکایت خواهد کرد.

در ادامه ساعت 9 صبح امروز (جمعه 18 اسفند) کانال تلگرامی «دورهمی» اعلام کرد این برنامه امشب با حضور کتایون ریاحی پخش خواهد شد.

دوساعت بعد، باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از امیرعباس اشرف، مدیر روابط عمومی شبکه نسیم، نوشت: «برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون به دلیل مشکل صدا و نویزی که در برنامه وجود داشت، به پخش نرسید و این مشکل هنوز هم برطرف نشده است. این قسمت از برنامه «دورهمی» امشب پخش نخواهد شد و به روزهای آینده موکول می شود. احتمال می‌رود امشب برنامه «دورهمی» با حضور پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر روی آنتن برود.»

اما کمی بعد، کانال تلگرامی «دورهمی» ضمن انتشار پست تهدیدآمیز کتایون ریاحی و انتشار عکسی از او در پشت صحنه برای اثبات بی‌مشکل بودن حجاب او، نوشت: «دورهمی با تمام قدرت از ایشون حمایت می‌کند!» و اندکی بعد اعلام کرد: «احتمال داره امشب پخش نشه، مشخص نیست!»

آن‌چه از تمام این پس و پیش شدن‌ها به نظر می‌رسد، این است که هنوز علت عدم پخش برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی مشخص نیست و عجیب‌تر این که عوامل برنامه «دورهمی» ظاهرا خودشان نه دلیل این اتفاق را می‌دانند نه زمان احتمالی پخش آن را!

57242

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: البته در سال‌های قبل شماری افراد مبتلا به مالاریا در سبزوارشناسایی شده بودند که خوشبختانه با انجام مراحل تشخیص سریع بیماری و شروع درمان به موقع، از انتقال محلی آن جلوگیری شده بود.

دکتر سیدمجید غضنفری افزود: مالاریا از بیماری‌های منتقله است که توسط پشه آنوفل از انسان آلوده به افراد سالم منتقل می‌شود و این پشه در اکثر مناطقی که دارای آبگیر، برکه و یا رودخانه باشند، به وفور دیده می‌شود.

وی گفت: این بیماری می‌تواند در صورت ورود افراد بیمار از مناطق آلوده کشور به مناطق پاک و گزش پشه آنوفل، به صورت محلی انتقال پیدا کند که خطر اپیدمی بیماری را نیز به همراه دارد.

او افزود: استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و جنوب کرمان از جمله مناطقی هستند که در آن بیماری مالاریا به صورت بومی وجود دارد و متاسفانه موارد فوق در سیستان و بلوچستان در حال افزایش است و افرادی که به عنوان مسافر و یا دلایل شغلی از جمله رانندگی، سربازی، خدمت نظامی و انتظامی و... به این مناطق رفت و آمد می‌کنند، در معرض خطر این بیماری قرار دارند.

دکتر غضنفری گفت: در صورت درمان نشدن به موقع بیماری، ضمن خطر مرگ و میر بالا، احتمال انتشار بیماری مالاریا از طریق گزش پشه آنوفل و انتقال آن به دیگران وجود دارد.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده علایم تب و لرز شدید در خود، پس از سفر به مناطق آلوده، به پزشک و یا مراکز خدمات جامع سلامت، مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو