Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@06:07:24 GMT

واکنش آیت الله علم الهدی به جشن برج میلاد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۷۰۹۱

واکنش آیت الله علم الهدی به جشن برج میلاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری‎ها، حجت‌الاسلام علم‌الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد در حرم رضوی با تبریک روز زن گفت: روز میلاد فاطمه(س) مصادف با روز میلاد امام بزرگوار است. این تصادفات طبیعی نیست. گاهی با تطبیق آنها حقایقی بناست بر ملا شود اینکه ولادت امام در روز ولادت حضرت زهرا(س) بوده نشانگر این واقعیت است که هدف اصلی قیام حضرت فاطمه به دست توانمند این فرزند برومندش قابل تحول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با طرح این سوال که چرا امروز روز زن لقب گرفته است، چون فاطمه از تبار زنان بوده؟ ادامه داد: علت این نامگذاری به خاطر شخصیت الگویی صدیقه اطهر برای زنان مسلمان و زنان دلداده به عشق زهرا (س) است. آنها که خود را به عشق فاطمه(س) وابسته می‌دانند، بدانند الگوی آنها در زندگی زهرا (س) است الگوی زن مسلمان فاطمه است. الگوسازی فاطمه (س) در جامعه برای جامعه هویت بخش و هویت‌ساز است.

او در بخشی از سخنرانی خود به حادثه اخیر در برج میلاد اشاره کرد و گفت:‌ حادثه‌ای که اخیراً در برج میلاد تهران اتفاق افتاد، تصادف نبود. آن‌ها می‌خواستند این را ثابت کنند که الگوی ما حضرت زهرا(س) نبود. این جشن دهن‌کجی به رهبری،‌ اسلام، خانواده شهدا، همه شما مرد و زن بود. از همه این‌ها گذشته دهن‌کجی به حضرت زهرا (س) بود. نمی‌شود توجیه کنید که این‌ها بچه بودند. دختران نوجوان و جوانی که دقیقاً نقطه تحریک بودند، وقیح‌ترین حرکات را انجام دادند. این قابل توجیه نیست. مردم به شما رای دادند شهرشان را آباد کنند. نه این‌که یک عده عوامل نفوذی دشمن بیایند در جنگ نرم با همدست شوند و به حضرت زهرا توهین کنند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

 مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان

با مداحی حاج سید مهدی میرداماد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، بعد از نماز مغرب و عشاء

مسجد اعظم قم

 

 

دیگر خبرها

  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • جایگاه جنسیت در الگوی سوم؛ ذیل انسانیت یا فوق انسانیت؟
  • قایقرانی المپیکی شد؛ فاطمه مجلل کیست؟ 
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد