Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایط نا به سامان وست بروم در جدول رده بندی، حواشی پیرامون بازیکنان این تیم نیز قوز بالای قوز شده است.

طرفداری- جی رودریگز، مهاجم باشگاه وست برومویچ به اتحادیه فوتبال انگلیس اطلاع داده که اگر او را محکوم به رفتار نژادپرستانه علیه گاتان بونگ، مدافع کامرونی برایتون کنند، به این حکم اعتراض خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای، گروه وکلای رودریگز در حال آماده سازی دفاعیه ای برای این بازیکن برابر اتهام رفتار و گفتار نژاد پرستانه در قبال بونگ در جریان دیدار وست برومویچ و برایتون در تاریخ 13 ژانویه هستند. این در حالی است که اتحادیه فوتبال تا پایان امروز (جمعه) به رودریگز فرصت واکنش به این اتهام را داده است.

اگر چنین اتهامی به اثبات برسد، رودریگز دست کم برای پنج بازی از همراهی تیمش محروم خواهد شد؛ هرچند که انتظار می رود این حکم طی روزهای آتی و با نظر کمیسیون مستقل مقررات اعلام شود. همه این ها در حالی است که ماه گذشته گزارش رسیده بود که رودریگز برای تبرئه کردن خود از این جریان، وکیل عالی رتبه ای استخدام خواهد کرد.

گفتنی است که اتهام مربوطه به گفته خود رودریگز برای او باورنکردنی بوده و خواستار این است که در یک جلسه دفاعیه از خود شرکت کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنی کارواخال: از محله‌ای فقیرنشین آمده‌ام؛ اسپانیا کشور نژادپرستی نیست

ستاره رئال مادرید و لاورخا معتقد است اسپانیا کشور نژادپرستی نیست.

طرفداری | دنی کارواخال می‌گوید اسپانیا کشور نژادپرستی نیست و این رفتار نکوهیده به خود افراد برمی‌گردد.

مسائل و حواشی مربوط به نژادپرستی این‌روزها به یکی از موضوعات داغ فوتبال اسپانیا تبدیل شده‌ و در رأس این حواشی، وینیسیوس جونیور قرار داشته که بارها و بارها مورد توهین نژادی هواداران تیم‌های مختلف لالیگا قرار گرفته‌است. حال قرار است فردا شب تیم‌های ملی اسپانیا و برزیل در دیداری دوستانه و نمادین برای مبارزه با نژادپرستی به مصاف هم بروند.

دنی کارواخال، مدافع باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در نشست خبری پیش از بازی عنوان کرد اسپانیا کشور نژادپرستی نیست و بلکه این رفتار نکوهیده ممکن است از هر کسی سر بزند. ستاره خط دفاعی رئال مادرید در این باره گفت:

آیا اسپانیا کشور نژادپرستی است؟

من باور ندارم اسپانیا کشور نژادپرستی باشد. من خودم از محله‌ای فقیرنشین در لگانس آمده‌ام و هیچ‌وقت آن‌جا مشکلی نبود. دوستانی با رنگ پوست‌های مختلف دارم و هرگز مشکلی پیش نیامده‌است. اما خب، آدم‌هایی هم هستند که برای خالی کردن عقده‌هایشان به استادیوم‌ها می‌روند. نباید اجازه دهند چنین کسانی وارد استادیوم‌ها شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اتهام جدید به تونالی: در انگلیس هم شرط‌بندی کردی!
  • کنایه وزیر ورزش ایتالیا به ستاره اینتر
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • حمایت ریو فردیناند از وینیسیوس جونیور: به تو افتخار می‌کنم، برادر
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل
  • فرمول تعیین دستمزد ۱۴۰۳ اعلام شد/ میزان دقیق افزایش حقوق کارگران چقدر است؟
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ قوت گرفت؟
  • دنی کارواخال: از محله‌ای فقیرنشین آمده‌ام؛ اسپانیا کشور نژادپرستی نیست