Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@12:35:00 GMT

سوارز و آخرین سنگر فتح نشده در لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۰۸۲۴۲

سوارز و آخرین سنگر فتح نشده در لالیگا

فردا شب بارسا در لاروسالدا باید به مصاف مالاگا برود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که مقتدرانه و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو در صدر لالیگا قرار دارد، فردا باید به مصاف قعرنشین رقابت ها برود. همان تیمی که سال گذشته به نوعی قهرمانی لالیگا را از بلوگرانا گرفت.

بارسا در هفته های پایانی فصل گذشته و در حالی که رئال برابر اتلتیکو با تساوی متوقف شده بود، به زمین مالاگا رفت و 2-0 باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال اما شرایط کاملا متفاوت است.

 

 

 

 

یکی از نکات قابل توجه، عدم گلزنی سوارز به مالاگاست. مهاجم اروگوئه ای از سال 2014 که به بارسا پیوسته، 5 بار برابر مالاگا قرار گرفته و هرگز نتوانسته به این تیم گل بزند. سوارز به همه تیم های حاضر در لالیگا گلزنی کرده و فردا به دنبال فتح آخرین سنگر است. هرچند شاید والورده به خاطر بازی با چلسی به سوارز استراحت بدهد.

 

او بیش از همه به بتیس گل زده است(9 گل در 5 بازی). سپس دپورتیوو با 8 و اسپانیول، ایبار و خیخون با 7 گل خورده از سوارز، شکارهای مورد علاقه او هستند.

سوارز در دو بازی اخیر بارسا در لالیگا موفق به گلزنی نشده با این حال پس از مسی با زدن 20 گل، دومین گلزن برتر لالیگاست.

 

لوئیس سوارز تیم ملی اروگوئه اروگوئه

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

لیونل مسی دو رکورد گلزنی در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم 36 ساله آرژانتینی در این بازی 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در 7 بازی فصل عادی، او 16 امتیاز با 9 گل و 7 پاس گل به دست آورده است.  پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در 7 بازی ابتدایی خود 16 امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با 5 بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با 21 امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا