Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی فینال بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور، فردا (شنبه) ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ به میزبانی استخر ۹ دی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم واترپلو دانشگاه آزاد و نفت امیدیه برای برگزاری آخرین بازی لیگ‌برتر در مرحله فینال، عصر فردا (شنبه) ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ در استخر بین‌المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی به مصاف هم میروند تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات نیز مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا دیدار رده بندی این رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۰۰  آغاز می‌شود که دو تیم سایپا و نیروی زمینی ارتش به مصاف هم می‌روند. شاگردان "مهدی پنام‌تاش" در تیم سایپا ، فصل گذشته که بیست و ششمین دوره لیگ‌برتر واترپلو بود به عنوان نایب قهرمانی رسیده بودند و حالا باید برای کسب جایگاه سوم، تیم نیروی زمینی را شکست دهند.

اما بازی فینال به دلیل پخش زنده تلویزیونی از ساعت ۲۰:۰۰ آغاز خواهد شد. بازی رفت این دو تیم که در امیدیه برگزار شد با نتیجه ۸ بر ۸  به پایان رسید و حواشی زیادی هم به همراه داشت. حالا دانشگاهی‌ها در بازی برگشت فینال در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران میزبان امیدیه هستند و هر یک از این دو تیم که بتوانند در این مسابقه با هر نتیجه‌ای به پیروزی برسند عنوان قهرمانی لیگ‌برتر واترپلو را کسب می‌کنند.

برنامه بازی‌ رده‌بندی و بازی برگشت فینال بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور به قرار زیر است:

بازی رده‌بندی/ نیروی زمینی ارتش – سایپا (تهران – ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ – ساعت ۱۸:۰۰)
بازی برگشت فینال/ دانشگاه آزاد اسلامی – نفت امیدیه (تهران – ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ –  ساعت ۲۰:۰۰ ).
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن منچسترسیتی و ولورهمپتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۰:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ولورهمپتون امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و ولورهمپتون

لیگ برتر انگلیس (منچسترسیتی - ولورهمپتون) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750458

دیگر خبرها

  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی