Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رسانه ملی در مقابل تهدیدات رسانه‌ای منطقه‌ای قد علم کرده است، گفت: صدا و سیما آمادگی کامل برای همکاری با دولت در جهت توسعه و تقویت اشتغال دارد. به گزارش گروه  سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالعلی علی‌عسکری عصر امروز در آیین رونمایی از برنامه‌های تولیدی انقلاب اسلامی و افتتاح پروژه‌های فنی صدا و سیمای مرکز گیلان در رشت اظهار کرد: دشمن شتابان در تلاش است تا رسانه‌های اختلال‌گر و ضدفرهنگ ملت ایران را حمایت کند و تاکنون بیش از ۲۰۰ شبکه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ما در شرایط بسیار سخت رسانه‌ای قرار داریم، افزود: تنها رسانه‌ای که در مقابل تهدیدات رسانه‌ای منطقه‌ای قد علم کرده و بر قدم‌های خود استوار است رسانه ملی است.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه رسانه باید در خدمت مردم باشد، گفت: رسانه ملی باید درد‌های مردم را به‌خوبی بشناسند و از مدیران استان در رابطه با آن کمک بخواهد.

وی با تأکید بر اینکه باید در حوزه‌های مختلف به مردم کمک شود، بیان کرد: موضوع محیط‌زیست و پسماند از مشکلات استان هست که می‌تواند با ارائه راهکار‌ها از سوی رسانه ملی زودتر حل شود.

علی‌عسکری اصل مأموریت صداوسیما گیلان را تقویت اقتصاد و گردشگری گیلان نام برد و تصریح کرد: گیلان اقلیمی به‌مراتب بهتر از اروپا دارد و زیباترین قطعه در دنیا است.

وی اشتغال را بسیار مهم و سهم استان از آن را مهم‌تر دانست و خاطرنشان کرد: یکی از استراتژی‌های گیلان می‌تواند گردشگری باشد، چون هم ارزان‌ترین و در سریع‌ترین زمان رقم می‌خورد.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه گیلان هم‌مرز روسیه و اروپای شمالی است و می‌تواند در تولید سرمایه بیشتر از نفت موفق شود، گفت: روسیه در طول سال ۴۰ میلیارد دلار غذا وارد می‌کند و صداوسیما آماده است تا هر قدی که دولت و مردم در این بخش بردارند کمک کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به‌سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد، ادامه داد: علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز ایران بود.

باقری ادامه داد: ما این عملیات را منتج به نتیجۀ کامل می‌بینیم و قصدی بر ادامۀ عملیات وجود ندارد اما اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد، عملیات بعدی ما بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.

سرلشکر باقری تأکید کرد: از طریق سفارت سوییس به امریکا پیام دادیم که اگر با اسراییل در اقدامات احتمالی بعدیشان مشارکتی کند پایگاه هایشان هیچ امنیتی نخواهد داشت و با آن نیز برخورد خواهیم کرد.

در حال تکمیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد
  • مهاجری: طبیعی است که رسانه‌های اسرائیلی عملیات وعده صادق را ناموفق نشان بدهند/ عملکرد غلط صدا و سیما باعث شده مردم اخبار فضای رسانه‌ای غیر رسمی را بخوانند/ الآن چاره‌ای جز این نیست که نیروهای مسلح چهره‌های رسانه‌ای و رسانه‌های معتبر داخلی را توجیه کنند
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • مردم بر لزوم پاسخگویی به تهدیدات اسرائیل اشتراک نظر داشتند
  • وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ایران در آمادگی کامل به‌سر می‌برند/ عملیات بعدی بسیار بزرگ‌تر است
  • سرلشکر باقری: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند
  • نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می‌برند
  • گرامیداشت شهید سپهبد قرنی و شهید سپهبد صیاد شیرازی برگزار شد