Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آنجا که ادعا می‌شود خودران‌ها تصادف نمی‌کنند، سرعت این روبو- تاکسی به 48 کیلومتر در ساعت محدود شده و به همین دلیل 6 مسافر به راحتی و بدون حس خطر می‌توانند در کنار یکدیگر بنشینند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، چندی پیش این خودروی مفهومی رنو در حال تست های خیابانی و با پوشش‌های استتاری در خیابان‌های اسپانیا دیده شد، اینک رنو با خیالی آسوده  مدل مفهومی‌اش را بزرگترین نمایشگاه خودرویی اروپا به نمایش درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو که "از-گو" نامیده می‌شود و از لحاظ سبک و سیاق همتای خوبی برای خودران لوکس و شخصی سیمبیوز محسوب می‌شود.

اجازه دهید با درهای جانبی آغاز کنیم که در اصل وجود خارجی ندارند. به جای در مقابل مکانی که باید دو در جانبی قرار می‌گرفت شاهد صندلی‌هایی هستیم که در کنار یکدیگر شکل یک "u" در انگلیسی را  به خود گرفته‌اند. بنابراین جایی برای در خودرو وجود ندارد و ما در انتهای u  درست در بخش انتهایی خودرو شاهد دری هستیم که به سمت بالا باز می‌شود. از طرفی این چیدمان باعث می‌شود تا به راحتی 6 مسافر را به شیوه‌ای اجتماعی در خودرو جای دهیم و حتی فضایی برای قرار دادن صندلی چرخ‌دار در تاکسی نیز وجود دارد.

از آنجا که ادعا می‌شود خودران‌ها تصادف نمی‌کنند، سرعت این روبو- تاکسی به 48 کیلومتر در ساعت محدود شده و به همین دلیل 6 مسافر به راحتی و بدون حس خطر می‌توانند در کنار یکدیگر بنشینند. رنو همچنین  اشاره می‌کند که در انتهایی به معنای پایان دوره برخورد درب ها با مسافران یا خودروهای خارجی موجود در خیابان است.

در این خودرو یک فضای شیشه‌ای بزرگ نیز تصویری پانورامیک از شهر به شما ارائه خواد داد. رنو تاکید کرده این خودرو می‌تواند به عنوان وسیله یک تور تفریحی و در جهت تماشای مناظر مختلف کاربرد فراوان داشته باشد. نمایشگرهای داخلی خودرو نیز می‌توانند منعکس کننده تصاویر خارجی و اطلاعاتی باشند که راهنمای تور از آن صحبت می‌کند.

 در پلت‌فرم خودرو شاهد شارژ القایی هستیم، بنابراین سامانه خودران می‌تواند شارژ را به حدی بالاتر برساند بدون اینکه به آن را به منبع شارژ وصل کنیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • نگاهی به چالش تاکسی های برقی برای مالکان| در صورت تصادف تاکسی های برقی، عملکرد بیمه باید چگونه باشد؟
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی