Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس ضمن عرض تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه الزهرا (س) باید همچون یک الگو برای مسلمانان باشد.

• تبلیغات ضد حجاب توسط غرب موردبررسی قرار گیرد

وی بیان کرد: هجمه و تبلیغ شبکه‌های ماهواره‌ای درزمینهٔ فحشا و منع حجاب باید موردبحث قرار گیرد چراکه نظام یک کشور موظف است سفره گناه و فساد را از میان بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه فردیس ادامه داد: اگر حجاب را از میان برداریم چیزی از ایمان مردم باقی نمی‌ماند نباید اجازه دهیم گروهی کشور را به سمت فساد بکشانند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی در ادامه با اشاره به‌روز راهیان نور، تأکید کرد: این سفر کمک می‌کند نسل جوان درک کنند که در دوران دفاع مقدس رزمندگان در چه شرایطی از کشور دفاع کردند و جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: حوزه‌های علمیه بودند که کمک کرده‌اند چراغ دین و اسلام در کشور روشن بمانند و باید اقداماتی در راستای تقویت این مراکز به انجام برسد.

خطیب نماز جمعه فردیس یادآور شد: ساختمان حوزه علمیه شهرستان فردیس که با کمک خیرین ساخته‌شده است و با تکمیل این مجموعه می‌توانیم حدود 100 طلبه که عموم این افراد اهل شهرستان فردیس هستند را تربیت کنیم.

• حضور اصحاب رسانه در فضای مجازی یک ظرفیت و فرصت به شمار می‌آیند

وی در ادامه در رابطه با انتخابات اتاق اصناف گفت: برخی در شبکه‌های مجازی سعی دارند اطلاعات اشتباه در این زمینه منتشر کنند و ما با داشتن ظرفیتی همچون اصحاب رسانه در فضای مجازی می‌توانیم شرایطی را به وجود آوریم که این آسیب‌های اجتماعی به یک فرصت تبدیل شود.

امام‌جمعه فردیس بابیان اینکه دو سال گذشته برای نخستین بار انتخابات اتاق اصناف در فردیس برگزار شد، اضافه کرد: 22 هزار واحد صنفی در فردیس داریم که تحت پوشش 20 رئیس اتحادیه فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی ادامه داد: متأسفانه اتاق اصناف طی دو سال گذشته موفق نشد مأموریت خود را به‌درستی به انجام دهد و نتوانست حق‌وحقوق اتاق اصناف فردیس را از کرج بگیرد که همین موضوع در بحث منحل شدن اصناف فردیس تأثر گذار بود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه اتاق اصناف شهرستان فردیس، ادامه داد: امیدواریم برگزیدگان اتاق اصناف فردیس از هیئت‌رئیسه گذشته درس گرفته باشند و آن راه را ادامه ندهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی با تأکید بر اینکه درآمد حاصل از اتاق اصناف فردیس باید شرعی و به‌دوراز ربا باشد، گفت طی دو سال گذشته دو میلیارد تومان درآمد از اتاق اصناف فردیس داشته‌ایم که باید دستگاه‌های نظارتی بر نحوه خرج شدن این درآمدها رسیدگی داشته باشند.

وی گفت: وزیر خارجه طی چندماهه گذشته به نرمی پاسخ رفتار طلبکارانه غربیان را داده است که متأسفانه این رفتار کار به‌جایی نخواهد برد چراکه در دهه 70 نیز این روند را طی کردیم اما هرگز به نتیجه مثبتی نرسیدیم.

امام‌جمعه شهرستان فردیس بابیان اینکه نباید اجازه دهیم رفتار زشت غربیان ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: باید بااقتدار مقابل هجمه‌های آمریکا و غرب بایستیم و آن‌ها اجازه ندارند در تمامی مسائل کشور ما دخالت داشته باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید

ایسنا/خراسان جنوبی امام‌ جمعه موقت بیرجند گفت: خون کودکان و مردم فلسطین به ثمر نشسته و به برکت این خون‌ها، بیداری جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا و کاخ سفید رسیده و اضمحلال این غده سرطانی نزدیک است.

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته شهر بیرجند، گفت: مردم ایران بیش از ۴۰ سال است که پای کار انقلاب هستند و تا ظهور آخرین ولی خدا، محکم‌تر از قبل پای کار خواهند بود و انقلاب اسلامی ایران مسیر ظهور را نزدیک می‌کند.

وی ادامه داد: مسأله بزرگ جهان اسلام، امروز غزه بود و امید است غده سرطانی رژیم صهیونیستی به‌زودی از روی زمین برای همیشه برکنده خواهد شد.

رحیم‌آبادی اظهار کرد: جریان نفوذ خطرناک‌ترین جریان برای اسلام است که باید در دوره آخرالزمان، بسیار مراقب آن‌ها باشیم.

امام‌ جمعه موقت بیرجند با تسلیت شهادت امام صادق (ع) و اینکه ایشان بیش از ۴۰۰۰ شاگرد تربیت کردند، گفت: امام صادق (ع) معرفت‌شناسی و شناخت ولی خدا را به خوبی برای ما بیان کرده است. در عصر حاضر نیز جریانات ضد امام صادق (ع) اشخاصی را وارد حوزه علمیه کردند که مقابل مبلغان واقعی دین بایستند و برخی از این‌ها اقداماتی را هم انجام دادند، اما موفق نبودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • قیمت دینار عراق امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند