Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنگره چهره‌های نامی بانوی ایرانی در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در سالن همایش‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از زنان خبر ؛ کنگره چهره‌های نامی بانوی با ایفای رویکرد شناسی و تجلیل از بانوان شایسته کسب‌وکار در حوزه آموزش، مشتری داری، کارآفرینی و خالق برند عصر امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما تشکیل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم ثریا شارقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران طی سخنرانی گفت: ولادت حضرت زهرا (س) الگوی تمام بانوان جهان و روز زن را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم همه زنان و مادران سیره و روش این بانوی پاکی‌ها و گران‌قدر را مسیر راهشان قرار دهند.

وی افزود: کارآفرینی، توسعه و اشتغال بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و آنان می‌توانند در این حوزه به‌خوبی فعالیت داشته باشند.

شارقی با اشاره به تهاجم اقتصادی بیان کرد: تهاجم اقتصادی زمینه‌ساز تهاجم فرهنگی خواهد شد و باید برای آن راهکارهای مثبتی را اجرا کنیم.

وی مدیریت احساس را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: باید در بحث اقتصادی مدیریت احساس را وارد کارکنیم؛ اگر همه ساختارهای اقتصادی ازجمله منابع ارزی، منابع انسانی، موارد استراتژیک زیرساخت‌ها و... فراهم و آماده باشد ولی مدیریت احساس وجود نداشته باشد پیشبرد خوبی نخواهیم داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در ادامه مطرح کرد: بخش عمده مدیریت احساس در امور اقتصادی توسط بانوان محقق خواهد شد و در صورت انجام این کار موفقیت چشمگیری در این زمینه خواهیم داشت.

وی در مورد خرید محصولات ایرانی اذعان داشت: اگر خرید محصولات ایرانی داشته باشیم و چرخه‌ی تولید کشور خود را تقویت کنیم نیازی به واردات نخواهیم داشت، زیرا پتانسیل‌های موجود در کشور بسیار بالا است.

شارقی گفت: بانوان با مدیریت احساس برای مقابله با تهاجم اقتصادی می‌توانند خانواده و جامعه را به سمت خرید و تولید محصولات ایرانی هدایت کنند و عمده خریدها تولید داخلی باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران با اشاره به مصرف بی‌رویه لوازم‌آرایش توسط بانوان در ایران افزود: ایران بهترین تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی است که در این راستا جای تأسف دارد که بسیاری از محصولات همچون پوشاک، مواد آرایشی، بهداشتی و... از خارج کشور وارد می‌شود، متأسفانه بانوان ایرانی مصرف بالایی در استفاده از این محصولات دارند.

وی خاطرنشان کرد: ایران کشوری با تمدن و اصالت است؛ وقتی مدعی هستیم که پوشیده‌ترین افراد هستیم نباید لباس، پارچه، مد، سبک پوشش و... همه از خارج وارد کشورمان شود زیرا خودمان بهترین تولیدات راداریم.

شارقی با تأکید بر حضور بانوان در حوزه اقتصاد یادآور شد: بانوان با تغییر نگرش می‌توانند جامعه را به تولید و خرید کالای ایرانی سوق دهند؛ بانوان یکی از بال‌های رشد اقتصادی هستند و تا زمانی که آنان در مسیر رشد اقتصادی وارد نشوند موفق نخواهیم شد.

در پایان این مراسم بانوان فعال در حوزه کارآفرینی و خالق برند تجلیل شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی از خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به بخش کشاورزی استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی آخوندی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی به یک هزار و 362 هکتار اراضی زراعی، یک هزار و 218 هکتار باغی، 20 کیلومتر جاده بین مزارع، 46 رشته قنات، 450 مترمکعب استخر ذخیره آب و 10 کیلومتر کانال و لوله‌گذاری مزارع استان خسارت وارد کرده است. مجموع خسارت وارد شده به بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی 145 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی، خسارت وارده به بخش عشایری را 4 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بارندگی‌ها به یک هزار و 753 کیلومتر ایل راه، 10 اماکن دامی و 15 رأس دام عشایر خسارت وارد که است.

آخوندی بیان کرد: در بخش زیرساخت توزیع شبکه برق نیز سه میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت به شبکه فشار متوسط وارد شده است. خسارت وارده به بخش راه در استان 530 میلیارد تومان بوده که دو هزار و 152 ابنیه شامل پل، آب نما و دیوار حفاظتی خسارت دیده‌اند.

وی عنوان کرد: این رقم برآورد اولیه است و خسارات عمرانی در حوزه شهری در حال جمع آوری است. خسارات با توجه به شدت بارندگی در بخش‌های راه، کشاورزی و زیرساختی متفاوت بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی تصریح کرد: بارندگی‌ در تمامی شهرستان‌ها مشاهده شده که در برخی مناطق از جمله شهرستان‌ها سربیشه و درمیان بیشترین خسارت گزارش شده است و در بررسی‌های اولیه مجموع خسارت‌های بارندگی‌های رگباری، بارش تگرگ و رواناب هفته پایانی فروردین در خراسان جنوبی 680 میلیارد تومان در بخش‌های کشاورزی، زیرساختی و راه برآورد شده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌
  • دوم اردیبهشت و روایتی از خانه‌تکانی که در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد
  • آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند ۸۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری کردند