Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - استانهای البرز وگیلان در رقابت های توتال هاپکیدو کشوری انتخابی تیم ملی بانوان به ترتیب بر سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی ایستادند.

به گزارش ایرنا، در این مسابقات که با شرکت 12 تیم از استان های مختلف در روزهای پنجشنبه و جمعه 17 و 18 اسفند ماه به میزبانی شهرستان مبارکه اصفهان در مجموعه ورزشی صفائیه برگزار شد، اصفهان در مقام سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات با حضور 150 بانوی ورزشکار در بخش های دفاع شخصی، سلاح های سرد و مبارزه به مدت دو روز برگزار شد.
در رقابتهای دفاع شخصی بزرگسالان این دوره تیم اصفهان اول شد و پس از آن گیلان و کرج به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
بخش سلاح های سرد این دوره نیز با قهرمانی استان کرج همراه بود و پس از آن اصفهان و گیلان در سکوهای دوم و سوم ایستادند.
در بخش مبارزه این دوره از مسابقات هم تیم کرج به مقام اول دست یافت و تیم های اصفهان و گیلان به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
همچنین در بخش حرکات آکروباتیک تیم های گیلان، کرج و کرمان به مقام های اول تا سوم این رقابت ها دست یافتند.
هاپکیدو (WHF) از جمله ورزش های رزمی بوده که با عنوان کمیته سبک هاپکیدو WHF در فدراسیون ورزش های رزمی کشور فعال است.
هاپکیدو (Hapkido) یک سیستم کامل دفاع شخصی محسوب می شود که با ترکیبی از فنون Aikido و Jujitsu (شیوه های قفل مفصلی و پرتاب) و تکنیک های لگد زدن به سبک Taekuondo در چین پایه ریزی شده است.
ت 7150 /

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۰۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار رده بندی مسابقات فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امروز یک شنبه تیم‌های فوتسال بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در شهر ایروان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود بنفیکا به پایان رسید.

به این ترتیب تیم بنفیکا موفق شد عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی هم از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های فوتسال بارسلونا و پالما از اسپانیا رو در روی هم قرار خواهند گرفت. پالما که مسلم اولادقباد را در اختیار دارد و در دوره پیش این بازی‌ها هم عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود امیدوار است با برتری برابر حریف قدرتمند خود، برای دومین سال پیاپی قهرمان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کد خبر 6097554

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • ماشه افزایش قیمت گاز در اروپا چکانده می‌شود
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد