Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیدمحمد کبیری افزود: برای نخستین بار مسابقه دانش آموزی پرتاب موشک‌های کاغذی در دو سطح ابتدایی و متوسطه با شرکت بیش از ۷۰ نفر در محل فرودگاه فوق سبک کاویان پرواز کاشمر برگزارشد.

وی افزود: در این مسابقات، میزان برد افقی، مدت زمان پرواز، طول پرواز و دقت محل فرود برای شناخت برترین‌ها مورد سنجش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول برگزاری مسابقه موشک‌های کاغذی کاشمر گفت: مسابقات موشک کاغذی ابتدا با شرکت ۸۰ تیم ۳ نفره از شهرستان‌های کاشمر و خلیل آباد برگزارشد و از این تعداد ۷۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کبیری افزود: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ایده پردازی و خلاقیت دانش آموزان و نیز ایجاد تفکر حل مسئله در محیط شاد و مفرح و برپایی یک رقابت سالم است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) بانوان با ۵۰ درصد تخفیف توسط هواپیمای فرودگاه کاویان پرواز کاشمر مدتی را بر فراز آسمان پرواز کردند.


انتهای پیام//و.ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار خیبر خرم آباد و نفت و گاز گچساران برگزار و تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم خیبر خرم آباد مبنی بر فحاشی به داور، پرتاب لیزر به صورت بازیکنان تیم مقابل، پرتاب بطری آب به زمین و حضور افراد متفرقه در زمین مسابقه رخ داد.   تیم خیبر خرم آباد از  حضور تماشاگران در مسابقات خانگی  برای مدت ۶ ماه معلق می‌شود و در صورت تکرار در مسابقات بعدی این رای به اجرا گذاشته می‌شود.   این تیم به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.   این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • ببینید | تصاویر جدید از پرواز موشک‌های ایران در شب حمله به اسرائیل
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • فیلم/ پرتاب موشک‌ به سمت شهرک‌های سدروت و نیرام توسط سرایاالقدس
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید