Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سایپا نیوز؛ محمدهادی نوری مدیرعامل شرکت سایپادیزل که بنا به دعوت شرکت ولوو به سوئد سفر کرده است، با حضور در کنفرانس سالانه ولوو، ضمن دریافت جایزه مربوط به برترین شریک تجاری ولوو در منطقه، با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ولوو تراکس دیدار و گفتگو کرد.

شرکت سایپا دیزل همکاری خود را با شرکت ولوو از سال 1984 میلادی شروع کرد و تاکنون مدل هایNH، F12،FMو FH را در این شرکت تولید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت سایپادیزل به دلیل عملکرد کم سابقه خویش در سال 2017 و سفارش گذاری و خرید قطعات منفصله (CKD) برای تولید3 هزار و 200 دستگاه از انواع کامیون های ولوو، عنوان برترین شریک تجاری شرکت ولوو تراکس سوئد در منطقه MEENAشامل خاورمیانه، شرق و شمال آفریقا را از آنِ خود کرد.

طی مذاکرات انجام شده میان مدیران ارشد دو شرکت، تأمین قطعات منفصله (CKD) برای تولید بیش از 30 هزار دستگاه در مدت ٣ سال آینده در راستای طرح نوسازی کلید به کلید به عنوان محور اصلی گفتگوها میان سایپادیزل و ولوو مورد بحث و بررسی قرارگرفت که در این راستا، پیش نیازهای طرح نوسازی ناوگان تجاری کشور شامل تأمین مالی در قالب فاینانس ٥ ساله از طریق بانک های سوئدی، افزایش خودکفایی و عمق ساخت داخل محصولات به میزان 50 درصد، توسعه و تقویت شبکه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی اصلی به صورت انحصاری توسط شرکت خدمات فنی رنا به طرف سوئدی اعلام شد که در پایان مذاکرات، توافقات اولیه و اصولی حاصل و مقرر شد، طرفین پس از بررسی های لازم در مدت کوتاهی نسبت به امضاء تفاهم نامه همکاری نهایی، اقدام کنند.

ولوو بزرگترین شرکت تولید کننده خودروهای تجاری در کشور سوئد است که محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا بوده و در ایران طرفداران بسیاری دارد.

در حال حاضر، محصولات ولوو در رده های کشنده، باری و کمپرسی که با کسب 4 ستاره کیفی، عنوان باکیفیت ترین خودروهای تجاری کشور را یدک می کشند و بدون فاصله تکنولوژی از نمونه اروپایی خود در شرکت سایپادیزل تولید و عرضه می شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی شرکت‌های توانمند حوزه ساخت قطعات دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری

دفتر توسعه اقتصاد معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در نظر دارد از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور توانمند به‌منظور مشارکت در بومی‌سازی و ساخت داخل قطعات یدکی و سامانه‌های اساسی دستگاه‌های ایکس‌ری در جهت رفع نیاز کشور و تحقق اهداف شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» حمایت کند.

به گزارش ایسنا، از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند جهت مشارکت در زمینه تولید و ساخت داخل قطعات اساسی دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری دعوت شده است. دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری (در انواع مختلف خود) یکی از فناوری‌های مهم و پرکاربرد برای ارتقای امنیت، کنترل و شناسایی کالاهای ممنوعه به‌ویژه در پایانه‌های مسافری و مبادی گمرکی و تجاری محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه عملکرد پایدار و بدون‌وقفه دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری جهت جلوگیری از ایجاد خسارت‌های امنیتی و مادی جبران‌ناپذیر یکی از چالش‌های پیش‌روی دستگاه‌های فعال در کشور است، تامین به‌موقع قطعات و ماژول‌های مورداستفاده در این دستگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های زیرساختی و دانشی موجود در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، از جمله هدف‌های این فراخوان ملی می‌توان به ساخت و بومی‌سازی ماژول‌ها و قطعات اساسی دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری، بومی‌سازی و ساخت سامانه تغذیه و مدولاتور (قطعات مدولاتورهای solid, PFN، منابع تغذیه، سوئیچینگ، ماژول‌ها و مدارات کنترل قدرت)، بومی‌سازی و ساخت سامانه تولید پرتو ایکس (ستون شتاب‌دهنده، سیرکولاتور، موجبرها، لامپ ایکس، مگنترون، لامپ الکترونی و ...)، بومی‌سازی و ساخت سامانه آشکارساز (بردهای پردازشی و ماژول‌های آشکارساز) و بومی‌سازی و ساخت اجزای کنترل و قدرت (موتورهای عملگر، سیستم اتوماسیون و PLC و ...) اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • تکمیل پازل امنیت غذایی در دانشگاه/ تولید سالانه ۱۰۰ میلیون بذرهیبریدی در دانشگاه آزاد اصفهان
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • ۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد
  • شناسایی شرکت‌های توانمند حوزه ساخت قطعات دستگاه‌های بازرسی ایکس‌ری
  • رفع انحصار تأمین فاکتور ۸ و نزدیک شدن به خودکفایی
  • بهره‌برداری از پولیش رنگ نانویی در شرکت‌های تامین‌کننده قطعات خودرو
  • استفاده از پولیش رنگ نانویی در قطعات خودرو
  • برق باغات روستای «سرریز» هورامان تأمین می‌شود
  • تأمین 43 درصد افزایش تولید مناطق نفتخیز جنوب در سال 1402