Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@00:30:35 GMT

استکبار دنبال خدشه‌دار کردن حجاب و عفاف زنان است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۰۷۶۰

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، امام جمعه موقت کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) الگویی مناسب برای مردان و زنان جامعه است به‌گونه‌ای که همگان صفات و ویژگی‌های ایشان را در زندگی خود مد نظر دارند.
وی افزود: در جامعه امروزی استکبار دنبال این است که مقام و شخصیت، حجاب و عفاف زنان را خدشه‌دار کند لذا مسئولان و مردم باید هوشیار باشند که نظام خانواده همچنان استوار و محکم بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت کوهبنان با اشاره به آغاز رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان کرد: آنان توان مقابله با قدرت مردم ایران اسلامی را ندارند چون در مقابل شجاعت جوانان ما حرفی برای گفتن ندارند و مساله قدس برای ما یک مساله جهانی است.
حجت‌الاسلام قاسمی به سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: از زمان بروز اسلام تا امروز مساجد کانون‌های ویژه‌ای بوده‌اند که نقش مهم این فضاها در دوران پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و... را شاهد بودیم.
امام جمعه موقت کوهبنان تأکید کرد: صدور فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید در 22 اسفند سال 58 را داشتیم که هدف از تشکیل این اداره پرکردن جای خالی شهید با دلجویی و سر زدن به خانواده شهداست.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگترین پیاده روی دغدغه مندان عفاف وحجاب شاهرود برای دفاع از طرح نور فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

کانون بسیج معراج شهدا به طرف میدان امام خمینی (ره) مسیر این راهپیمایی بزرگ خانوادگی اعلام شده است.

این پیاده روی خانوادگی ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

مسئولان برگزاری این مراسم بیان کرده‌اند که دغدغه مندان حجاب و عفاف شاهرودی در این مراسم با شعار «امروز سکوت حرام است» شرکت خواهند کرد.

اهداف این پیاده روی حفاظت از دین خانواده و استقلال کشور و حمایت از طرح نور اعلام شده است.

از آحاد مردم دعوت شده تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

کد خبر 6092471

دیگر خبرها

  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟