Web Analytics Made Easy - Statcounter

از این نظر، بنن را چندان نمی‌توان فردی فعال در زمینه فیلم یا حتی بیزینس قلمداد کرد. او بیشتر فقط به‌دنبال پول بود یا سعی داشت یک احمق را از پولش جدا کند. نمی‌توانست عملکردی بهتر از باب و ربکا مرسر داشته باشد. بنن استعداد خود در کارآفرینی را روی این متمرکز کرد که ملازم، اغواگر و مشاور سرمایه‌گذاری این پدر و دختر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکل وولف مترجم: مهوش غلامی

ایران آنلاین /مأموریت آنها مأموریتی آگاهانه و آرمان گرایانه بود. آنها مبالغ هنگفتی پول – هر چند این مبلغ بخش کوچکی از دارایی چندین میلیارد دلاری باب مرسر بود – صرف تلاش برای ایجاد بازار آزاد رادیکال، دولت غیرمداخله گر، طرح مدرسه در خانه، مخالفت با لیبرالیسم، سیاست پولی بر پایه طلا، حمایت از مجازات اعدام، ضدیت با اسلام، حمایت از مسیحیت، طرفداری از پول محوری، جنبش سیاسی ضد حقوق بشر در امریکا اختصاص دادند.

باب مرسر یک حسابگر درجه یک است، مهندسی که الگوریتم سرمایه‌گذاری را طراحی می‌کند و از رؤسای اجرایی یکی از موفق‌ترین صندوق‌های حمایت از سرمایه‌گذاری به نام رنسانس تکنولوژی شد. مرسر به اتفاق دخترش ربکا در واقع یک جنبش محافظه کار خصوصی برپا کرد که علاقه‌مندی‌های حزب محافظه کار و پروژه راست افراطی را تأمین می‌کرد. باب مرسر تقریباً هیچ حرفی نمی‌زند، با نگاهی مات و خیره به شما نگاه می‌کند یا هیچ حرفی نمی‌زند یا فقط پاسخ‌های کوتاه می‌دهد. او در قایق تفریحی‌اش یک پیانوی رویال کوچک داشت که بعد از دعوت کردن دوستان و همقطاران به‌ قایق، تمام وقت خود را صرف نواختن پیانو می‌کرد و از میهمانان غافل می‌شد. همچنین عقاید سیاسی او، تا جایی که این دوستان می‌توانستند تشخیص دهد عموماً شبیه بوش بود و بحث‌های سیاسی او، تا جایی که می‌توانستید او را وادار به پاسخگویی کنید، در مورد جنگ زمینی و جمع‌آوری اطلاعات بود. این ربکا مرسر – که با بنن متحد شده بود و عقاید سیاسی خشن، انعطاف‌ناپذیر و تعصب‌آمیز داشت – بود که خانواده را تعریف می‌کرد. یکی از کارکنان ارشد کاخ سفید ترامپ می‌گفت: «او... چی بگم، از نظر ایدئولوژیک هیچ امکانی برای گفت‌و‌گو با او وجود ندارد.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ

صهبا شرافتی، بازیگر نقش روناک در سریال نون خ، بعد از پخش قسمت پایانی این سریال در یک استوری نوشت: سخت بود، خیلی، حتی فیلم بازی کردنش!

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • داستان شفافیت؛ قسمت اول
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد