Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،در آستانه سالروز ولادت مادر امامت و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از بانوان شاغل این اداره با هدایایی تجلیل کرد.

بهرام آقاخانی در این نشست ضمن تبریک فرارسیدن میلاد ام ابیها(س) از زحمات بانوان تقدیر کرد و گفت: بهترین هدیه ای که به مناسبت روز زن می توانستیم به بانوان شاغل در ادارات ورزش و جوانان استان بدهیم، خبر میزبانی استان اردبیل در مسابقات بانوان ادارات ورزش و جوانان کل کشور در سال 1397 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امیدواریم بانوان همکار با تمرینات مستمر خود را برای این رقابتها آماده کنند تا بتوانند مدال های رنگارنگ را در این رقابتها کسب کنند. فارغ از این موضوع هم توقع داریم که بانوان شاغل در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل مقوله ورزش را جدی تر از قبل پیگیری کنند چون مسلما با نشاط و سلامتی افزون تر ناشی از ورزش، می توانند در انجام وظایف محوله موفق تر باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با پیگیری فدراسیون کشتی و دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران، کامران قاسم پور دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان، هادی ساروی دارنده مدال‌های برنز المپیک، ۱ مدال طلا، ۲ برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی در کشتی فرنگی و یونس امامی دارنده ۲ مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی در کشتی آزاد بعنوان کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران استخدام شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶ پروژه ورزشی استان اردبیل در سال جاری افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم نامه ارتقای مهارت و توانمندسازی زنان شاغل در اداره‌های خوزستان
  • بازداشت ۲ کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه
  • ۸۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به باشگاه‌داران استان مرکزی اعطا شد
  • ۲ کارمند رشوه‌بگیر یکی از ادارات ورامین دستگیر شدند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند
  • سه قهرمان كشتى كارمند شهردارى شدند
  • آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران برگزار شد
  • ورزشکاران جوانمرد مازندران تجلیل شدند
  • برپایی سومین جشنواره ملی الگوهای برتر حجاب و عفاف در ورزش بانوان استان سمنان