Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@16:53:21 GMT

دختر نوجوانی که دوبار از پدرش باردار شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۱۰۵۵

حوادث رکنا: دختر امریکایی که سال‌ها در اسارتگاه شیطانی پدر و مادرش هدف آزارهای وحشیانه قرار گرفته و دو فرزند خردسال هم به دنیا آورده، از سوی مأموران پلیس ایالت اوهایو نجات داده شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، براساس اعلام سخنگوی پلیس، این زن و مرد شیطان Evil صفت که حدود 50 ساله هستند، طی 15 سال گذشته وجود دخترشان را از همه مخفی کرده و او را در زیرزمین خانه مورد شکنجه Torture و آزارهای وحشیانه قرار داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دخترنوجوان که از 10 سالگی قربانی رفتارهای شیطانی والدینش شده بود، گفت: «من زندگی وحشتناکی داشته‌ام.دردناک‌تر هم این است که پدرم، هم پدر فرزندانم است وهم پدربزرگ شان. آنها بارها شاهد شکنجه‌های هولناک من بوده‌اند که به همین خاطر شرایط روحی سختی دارند.»زوج شیطان صفت پس از دستگیری و تا زمان دادگاه روانه زندان Prison شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برگزاری این نمایشگاه گواه تحریم‌ناپذیر بودن جمهوری اسلامی ایران است، افزود: تحریم در ایران اسلامی با اراده پولادین مردم هرگز به نتیجه نرسیده و پس از این هم نخواهد رسید. برگزاری این نمایشگاه همچنین نشاندهنده آن است که طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران هرگز به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید و ایران اسلامی با وجود ذخایر مادی و معنوی، نیروی انسانی کارآمد با اراده، مبتکر و خلاق می‌تواند در عرصه‌های مختلف نوآوری‌های متعدد و متنوع به دنیا عرضه کند.

رئیسی همچنین این نمایشگاه را رونمایی از دستاوردها و توانمندی‌های جوانان کشورمان در تلاش برای تبدیل تحریم‌ها و تهدیدها به فرصت توصیف و تصریح کرد: به تعبیر دیگر ترجمان این نمایشگاه و رویداد بزرگ اقتصادی آن است که ما توانستیم و باز نیز می‌توانیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر زیاده‌خواهی سلطه‌گران نباشد، امکانات و منابع خدادادی برای رفع نیازهای بشر و رسیدن او به کمال و رفاه کافی و مناسب است، اظهار داشت: متاسفانه جریان تحریم‌ها جلوه‌ای از ظلم و زیاده‌خواهی سلطه‌گران است که وقتی علیه ملتی اعمال می‌شود، نه صرفا در مسیر رسیدن به اهداف آن ملت بلکه در مسیر رسیدن همه ملت‌ها به اهداف‌شان مانع ایجاد می‌کند؛ این حقیقت تحریم است و تحریم در واقع جنگی از نوع غیرنظامی برای جلوگیری از دستیابی ملت‌ها به آرمان‌ها و اهداف‌شان است.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران با توکل بر خدا و تکیه بر داشته‌های داخلی تحریم‌ها را به اعتراف مقامات رسمی آمریکایی پشت سر گذاشته است، گفت: آمریکایی‌ها رسما اعتراف کردند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران مفتضحانه شکست خورده است و این دستاورد حاصل تلاش جوانان با اراده ما در عرصه تولید و فعالیت اقتصادی است.

رئیس جمهور کارفرمایان، تولیدکنندگان، مهندسان و کارگران را افسران و سربازان خط مقدم جبهه مقابله باتحریم‌های آمریکا و دیگر دشمنان ایران و انقلاب اسلامی معرفی و خاطرنشان کرد: این افسران و سربازان خط مقدم جبهه مقابله با تحریم‌ها توانسته‌اند در عرصه تولید، اقتصاد و فناوری به گونه‌ای عمل کنند که امروز به جرأت می‌توان ایران را کشوری فناور و پیشرفته نامید.

رئیسی با اشاره به اینکه برای رونق فعالیت‌های اقتصادی و جلوگیری از خام‌فروشی به ایجاد زنجیره کامل تولید نیاز داریم، گفت: ایجاد زنجیره کامل تولید، علاوه بر ایجاد اشتغال، و ارزش افزوده بالاتر می‌تواند به خود تولید نیز رونق و تنوع بیشتر ببخشد و امکانات و ظرفیت‌های محقق کردن این هدف از مواد اولیه مورد نیاز تا دانش و علم و نیروی انسانی متخصص و کارآمد کاملا در کشور وجود دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در نمایشگاهی که امروز افتتاح می‌شود تولیدات متنوع و دستاوردها و توانمندی‌های متعددی ارائه شده است، این محصولات را بخشی از توانایی‌های امروز جمهوری اسلامی ایران دانست و از همه کسانی که در این نمایشگاه حضور دارند خواست که موضوع مذاکره، تنظیم و انعقاد قرارداد و دیگر اقدامات لازم برای تجارت و تولید را با جدیت پیگیری کنند تا در زمان برگزاری نمایشگاه هفتم توانمندی‌های صادراتی ایران، ببینیم که گام‌های بلندی در این مسیر برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • چالوس دوبار لرزید
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو