Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ این مسابقات آکه در شهر نیلای در نزدیکی کوالالامپور آغاز شده شاهد حضور دانشجویان 8 کشور مختلف آسیایی در این دور از رقابت هاست.
محمد رحیم بیرقی مشاور و رییس حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: دانشجویان این دانشگاه در دو گروه زنان و مردان درشش تیم چهار نفره در این دور از مسابقات با سه اسلحه اپه ، فلوره و سابر شرکت کردند که در نخستین روز از رقابت ها نیز نتایج بسیار خوبی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته بیرقی در پایان نخستین روز از رقابت ها تیم دانشگاه آزاد با کسب یک مدال طلا، یک نشان نقره و سه گردن آویز برنز در صدر جدول مسابقات قرار گرفت.
سرپرست تیم های دانشجویان ایرانی شرکت کننده افزود: در پایان روز نخست بازی ها ( جمعه) در بخش اپه انفرادی بانوان که 17 شمشیرباز شرکت کردند اعظم بختی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. نماینده سنگاپور مقام دوم را کسب کرد و مهسا پور رحمتی دیگر نماینده ایران از تیم دانشگاه آزاد مقام سوم را به خود اختصاص داد.
وی افزود: در بخش فلوره نیز جواد رضایی شمشیرباز گروه مردان دانشگاه آزاد مقام ارزشمند نایب قهرمانی را از آن خود کرد، علیرضا ادهمی و وحید ذولفقاری دیگر ورزشکاران شایسته ایران نیز به ترتیب مقام های سوم مشترک را کسب کردند.
دراین بخش همچنین نماینده تایلند قهرمان این دوره از مسابقات شد.
اعضای تیم مربیگری دانشجویان ایرانی شامل پیام عابدی،زهره صدر زاده، فاطمه حکم الهی و جواد رضایی طادی هستند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا