Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@03:53:08 GMT

اقدامی دیگر از قرارگاه خاتم در شهرستان ارزوئیه

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۱۱۴۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ؛ سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه در جمع نیروهای قرارگاه خاتم الانبیاء شهرستان ارزوئیه بیان کرد: با توجه به ظرفیت های قرارگاه خاتم، در نظر داریم که در شهرستان در حیطه ی سازندگی و عمرانی کار خود را رونق بدهیم و به بدین وسیله از ظرفیت های موجود شهرستان در جهت عمران و آبادانی و محرومیت زدایی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ارزوئیه با اشاره به پروژه سازندگی که قرارگاه خاتم در شهرستان ارزوئیه در حال اجرا دارد افزود: کشور ما با وجود تحریم هایی که هست، توانسته با اقتدار و مقاومت از توانمندی های داخل استفاده نماید و انشاءالله که بتوانیم در راستای سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اقتصاد مقاومتی را متحقق سازیم.

وی در ادامه ابراز کرد: قرارگاه خاتم با توجه به عملکرد خوب و به موقع خود انحصار ها را شکسته و عرصه را بر خارجی ها تنگ نموده و امروز چیزی که نیاز نیست از کشور وارد شود خدمات مهندسی است که الحمدالله در عرصه سازندگی پیشتاز می باشد.

سرگرد اسماعیلی کاخ خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جای جهاد سازندگی در مناطق محروم خالی بود سعی مجموعه بر این است که محرومیت زدایی را به کمک شما نیروهای عرصه سازندگی به بهترین نحو انجام دهد.

وی عنوان کرد: امروز که قرارگاه خاتم پرچم دار سازندگی در کشور شده است، متولی و مجری بزرگ ترین طرح های عمرانی و صنعتی در کشور است که از ابتدای تاسیس پروژه های بسیاری را به نتیجه رسانده است.

سرگرد اسماعیلی کاخ عنوان کرد: قرارگاه با وجود تحریم های ظالمانه مستکبران دستاوردها و رکودهای بزرگی را در عرصه آبادانی،استقلال و خودکفایی و سرافرازی ملت اسلامی به همراه داشته است.

وی در ادامه تصریح نمود: شما نیروهای جهاد سازندگی دستاوردهای عظیمی را در زمینه آبادانی و استقلال کشور متحقق می کنید و شعار ما میتوانیم را متحقق می سازید.