Web Analytics Made Easy - Statcounter

رپورتاژ ادز به عنوان نخستین آژانس تبلیغاتی فعال است که در ایران در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت می‌کند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، رپورتاژ ادز (www.reportaj.ir) تاکنون توانسته است بیشتر از ۵ هزار رپورتاژ آگهی را انتشار بدهد و همچنین این آژانس تبلیغاتی و خبری با تعداد کثیری از وب‌سایت‌های پر بازدید ایران (بیشتر از ۳۰۰ وب سایت) در ارتباط است که همین رزومه می‌تواند یکی از عالی‌ترین مراجع برای خرید رپورتاژ آگهی به شمار آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رپورتاژ ادز به دلیل تجربه‌ها و سوابقی که دارد و همچنین با دارا بودن کادری مجرب و حرفه در حیطه روابط عمومی، می‌تواند افزون بر اینکه رپورتاژ آگهی لینک‌دار در سایت‌های پر بازدید ایرانی را انجام دهد بلکه برای شرکت‌های بزرگ خارجی و ایرانی به عنوان یک ارائه دهنده خدمات اخبار روابط عمومی به شمار اید.

خرید رپورتاژ آگهی از رپورتاژ ادز چه مزیتی داشته است؟

رپورتاژ ادز برای مشتریانش خود بهترین هزینه رپورتاژ آگهی را ارائه می‌کند که همین موضوع به دلیل ارتباط تنگاتنگ و وسیعی است که با وب‌سایت‌های پربازدید ایرانی داشته است.

یکی دیگر از مزیت های خرید رپورتاژ از رپورتاژ ادز این است، که امکان خرید به صورت پکیج و رپورتاژ آگهی بصورت تک وب‌سایت از این آژانس امکان پذیر است؛ این با وجودی است که شرکت‌های دیگر تنها به مشتریان خود امکان فروش به شکل پکیج را ارائه می‌کنند.

اگر می ‌خواهید بهترین مشاوره‌ها را در زمینه تولید یک رپورتاژ آگهی موفق بدست آورید، می‌توانید از رپورتاژ ادز استفاده کنید. این آژانس تبلیغاتی به دلیل داشتن چندین پایگاه خبری و البته تجربه‌های وسیعی که در حیطه رسانه‌ها داشته می‌تواند شما را به بهترین شکل ممکن، راهنمایی کند.

اگر به دنبال خرید رپورتاژ آگهی هستید می توانید از مشاوران رپورتاژ ادز راهنمایی بخواهید، جلسات مشاوره رایگان رپورتاژ ادز برای خرید رپورتاژ آگهی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

برگزاری نشست‌های خبری

برگزاری نشست‌های خبری یکی دیگر از خدماتی است که توسط آژانس تبلیغاتی ادز ارائه می‌شود؛ اگر می‌خواهید در مورد نشست‌های خبری و نحوه ی انجام امور مرتبط با خبرهای روابط عمومی، اطلاعاتی را کسب کنید، می‌توانید با شماره تماس (۰۲۱۶۶۵۵۶۹۷۳) با رپورتاژ ادز،  در ارتباط باشید. همچنین وب‌سایت رپورتاژ ادز به نشانی https://reportaj.ir/ می‌تواند اطلاعات جامعی را به شما ارائه دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صدا و سیما» با تعداد نمونه‌ی ۱۷۱۵ نفر از شهروندان ۱۵ سال به بالای سراسر کشور در «هفته آخر فروردین ماه» سال جاری، به شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی به شرح ذیل است:

تماشای شبکه‌های تلویزیونی

۴۰.۸ درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، ۳۵.۲ درصد شبکه‌ آی‌فیلم  و ۲۱ درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صدا و سیما» به ترتیب از این قرار است؛ ۵۸.۹ درصد شبکه سه،  ۵۰.۸ درصد شبکه آی‌فیلم و ۳۰.۳ درصد شبکه یک. ۶۹.۲ درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

تماشای برخی برنامه‌های تلویزیون


یافته‌های نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد ۳۶.۹ درصد از «ایرانیان» برنامه مردان آهنین و ۳۴.۷ درصد برنامه زندگی پس از زندگی، ۳۴.۲ درصد برنامه محفل، ۳۲.۳ درصد برنامه شب خوش، ۳۱.۸ درصد برنامه فوتبال برتر، ۲۹.۷ درصد برنامه پانتولیگ و ۲۶.۵ درصد برنامه معرکه، ۲۴.۵ درصد برنامه مهمونی، ۲۱.۳ درصد برنامه ماه خدا، ۱۸.۸ درصد برنامه ماه من، ۱۷.۲ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۱۶ درصد برنامه پاورقی و ۱۲.۱ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.



میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» به این ترتیب است؛ ۵۳.۳ درصد برنامه مردان آهنین و ۵۰.۱ درصد برنامه زندگی پس از زندگی را دیده‌اند، ۴۹.۴ درصد برنامه محفل، ۴۸ درصد برنامه شب خوش، ۴۶ درصد برنامه فوتبال برتر، ۴۲.۹ درصد برنامه پانتولیگ و ۳۸.۳ درصد برنامه معرکه، ۳۵.۴ درصد برنامه مهمونی، ۳۰.۷ درصد برنامه ماه خدا، ۲۷.۲ درصد برنامه ماه من، ۲۴.۸ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۲۳.۱ درصد برنامه پاورقی و ۱۷.۵ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

پربازدیدترین سریال‌های تلویزیونی

۴۵.۴ درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، ۲۳.۲ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۰.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.
میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که ۶۵.۵ درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. ۳۳.۵ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۹.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • خرید انواع کمپرسور دانفوس Danfoss  از مایاکول
  • سایت غرفه رسمی ایران در ونیز راه‌اندازی شد/عبدالحسینی: دوسالانه هنر ونیز، المپیک هنر‌های تجسمی جهان است