Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهمترین بخش‌های معرض دید آپارتمان‌ها، نمای آن است و در نما‌های تجاری و اداری بیشتر جلب توجه می‌کند.

همچنین در ساختمان‌های تجاری به دلیل اینکه تجارت آن‌ها به دیدگاه مشتریان بستگی زیادی دارد باید نمای ساختمان ظاهر پاک و تمیزی داشته باشد.

 نماشویی ساختمان از جمله مشاغل سختی است که در روز‌های پایانی سال رونق خاصی به خود می‌گیرد و هر متر مربع حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در روز‌های پایانی سال نماشویی یا همان شستشوی نما برای نظافت ساختمان‌ها رواج پیدا می‌کند از طرفی موسساتی به این منظور شکل گرفته اند و برخی افراد دوره دیده این کار را انجام می‌دهند.

در این میان برای دسترسی به نمای ساختمان‌های بلند افراد دوره دیده بدون نصب داربست و توسط دستگاه‌های مخصوصی از جمله واترجت‌ها در کمترین زمان ممکن اقدام به شستشوی شیشه‌ها و نما می‌کنند.

در شستشوی نمای ساختمان‌ها فاکتورهایی، چون میزان آلودگی، میزان مصرف مواد شوینده، جنس برج یا ساختمان برای تعیین هزینه وجود دارد.

براساس بررسی‌های صورت گرفته به دلیل متفاوت بودن حجم کار و میزان آلودگی نما‌ها، موسسات معمولا از گفتن هزینه نهایی خودداری می‌کنند و قبل از شروع کار، کارشناسی را برای بازدید به صورت رایگان به منطقه می‌فرستند تا قیمت نهایی تعیین شود.

در این میان جنس نمای ساختمان باتوجه به اینکه نما آجری، آلومینیوم، نمای کامپوزیت، سنگ و شیشه‌ای باشد هزینه نماشویی را با تغییراتی همراه می‌کند.

در همین راستا در تماس با چند موسسه که کار نماشویی ساختمان را انجام می‌دهند و آگهی خود را در سایت‌های مختلف ثبت کردند، مطلع شدیم که برای شستشوی هر مترمربع ساختمان با توجه به میزان آلودگی و میزان مصرف مواد شوینده قیمت‌ها از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است.

در این میان موسسات نظافتی در این زمینه از اعلام نرخ نهایی شستشوی نما‌ها اجتناب می‌کردند و بازدید رایگان از محل را برای قیمت گذاری پیشنهاد می‌دهند.

یکی دیگر از موسسات هزینه شستشوی نمای شیشه‌ای یک ساختمان ۱۰ طبقه با بر ۸ متر را حدودا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این رقم بعد از بازدید کارشناس ممکن است با تغییراتی روبرو شود.

با این تفاسیر بعد از شستشو و نظافت منزل کار به نماشویی آپارتمان‌ها می‌رسد که با گسترش آپارتمان نشینی به یکی از مشاغل پردرآمد در روز‌های پایانی سال تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع:میزان

خانه تکانی به نمای ساختمان ها رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام قالیشویی تهران را انتخاب کنم؟

اما نگران نباشید.

ما در این مقاله به شما می گوییم که چطور یک قالیشویی معتبر را پیدا کرده و انتخاب کنید. پس با ما باشید.

یک قالیشویی معتبر انتخاب کنید

قالیشویی های معتبر از طرف اتحادیه قالیشویان، یک کد دریافت می کنند. بنابراین برای انتخاب یک قالیشویی معتبر فقط کافیست به دارا بودن کد توسط قالیشویی موردنظرتان توجه کنید.

علاوه بر این، یکی دیگر از دلایل اعتبار یک قالیشویی، سابقه فعالیت آن است. بدون شک قالیشویی های باسابقه همچون قالیشویی در سعادت آباد بهتر می توانند نیازهای شما را درک کنند. همچنین قالیشویی هایی که سابقه کاری بالایی دارند، تجربه بیشتری داشته و بنابراین بهتر می توانند خدمات موردنظر شما را ارائه دهند.

قالیشویی را انتخاب کنید که خدمات مکانیزه دارد

امروزه شستشوی دستی فرش های ماشینی تقریبا دیگر منسوخ شده و جای خود را به شستشوی مکانیزه داده است. شستشوی مکانیزه فرش و موکت، توسط دستگاه های اتوماتیک انجام می شود. قالیشویی های حرفه ای با استفاده از دستگاه های روز دنیا، فرش های شما را به بهترین شکل ممکن شستشو می دهند.

بنابراین اگر در انتخاب بهترین قالیشویی در تهران هنوز شک دارید، پیشنهاد می کنیم قالیشویی را انتخاب کنید که از خدمات مدرن شستشوی با دستگاه استفاده می کند. قالیشویی هایی با این ویژگی، فرش های شما را بدون دخالت دست و تنها توسط دستگاه های حرفه ای شستشو می دهند.

همچنین قالیشویی های مکانیزه، فرآیند خشک کردن فرش ها را نیز با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته انجام می دهند. خشک کردن فرش ها به صورت مکانیزه، این ویژگی را برای شما دارد که فرش های تان چروکیده یا تاخورده نمی شوند. خشک کردن حرفه ای با دستگاه های مخصوص به این صورت است که فرش ها به صورت لول درآمده و درون این دستگاه ها قرار می گیرند. سپس فرآیند خشک کردن آن ها آغاز شده و به این ترتیب آب فرش بدون هرگونه تاخوردگی یا چروک خارج خواهد شد.

درخصوص خدمات قبلی قالیشویی تحقیق کنید

یکی دیگر از روش هایی که می توانید مطمئن شوید که یک قالیشویی خدمات ارزنده ای را به شما ارائه می دهد، نظرات کاربران قبلی آن ها است. قالیشویی هایی را انتخاب کنید که پیج یا کانال کاری یا وب سایت مشخصی دارند. سپس به هر یک از شبکه های اجتماعی آن ها سر بزنید. نظرات مشتریان قبلی آن ها را بخوانید. مطمئن شوید که حداقل 80 درصد مشتریان قبلی قالیشویی موردنظرتان، مثبت بوده است. مشتریان قبلی تنها کسانی هستند که هرگز به شما دروغ نمی گویند. اگر مشتریان قبلی از کیفیت کار یک قالیشویی همچون قالیشویی در شهرک غرب رضایت داشتند، می توانید با اطمینان خاطر، فرش ها یا موکت هایتان را به آن ها بسپارید.

قالیشویی را انتخاب کنید که کار خود را ضمانت کند

در سال های اخیر روند ضمانت خدمات ارائه شده، یکی از روش های عالی برای جلب رضایت مشتری بوده است. به موجب این ویژگی، کارخانه قالیشویی که شما فرش تان را به ایشان می سپارید، یک برگه ضمانت نامه تحویل شما می دهد. پس از انجام فرآیند شستشو و دریافت خدمات، چنانچه از کار شستشوی قالیشویی رضایت نداشتید، قالیشویی موظف است برای جلب رضایت مشتری، مجددا فرش را شستشو دهد. به این ترتیب خیال شما بابت پاکیزگی فرش های تان آسوده خواهد بود.

یک قالیشویی خوب باید خدمات 24 ساعته داشته باشد

خدمات 24 ساعته نظیر پاسخگویی سریع از دیگر ویژگی هایی است که یک قالیشویی خوب به مشتریان خود ارائه می دهد. وقتی وب سایت قالیشویی به صورت شبانه روزی فعال است، شما می توانید در تمام ساعات شبانه روز خدمات موردنیازتان را ثبت سفارش کنید. به این ترتیب نیازی نیست که بابت ساعت کاری قالیشویی نگران باشید. هر ساعتی که بخواهید به راحتی می توانید وارد وب سایت قالیشویی موردنظر شده و سفارش تان را ثبت کنید. پس از آن در کمترین زمان ممکن، پرسنل آن قالیشویی با شما تماس گرفته و سفارش شما ثبت نهایی می شود.

همچنین وقتی یک قالیشویی به صورت شبانه روزی فعال است، هر زمان که بخواهید می توانید از روند خدمات موردنظرتان اطمینان حاصل کنید.

قالیشویی را انتخاب کنید که به شما نزدیک باشد

انتخاب نزدیک ترین قالیشویی به خودتان، یکی از ویژگی های خوب برای دسترسی سریع به خدمات موردنظر است. وقتی قالیشویی نزدیک محل زندگی یا محل کارتان باشد، دیگر بابت دیر رسیدن نیروهای تحویل فرش یا بازگشت فرش در زمان مقرر، نگرانی نخواهید داشت. بنابراین بهتر است قالیشویی را انتخاب کنید که به محل موردنظر شما نزدیک باشد. مثلا اگر در محله تهرانپارس سکونت دارید یا آنکه می خواهید فرش های محل کارتان را که در منطقه تهرانپارس است بشویید، بهتر است از خدمات قالیشویی در تهرانپارس استفاده نمایید.



یک قالیشویی خوب، خدمات متفاوتی را ارائه می دهد

یک قالیشویی خوب می تواند تمام خدمات موردنیاز شما اعم از قالی شویی، موکت شویی و حتی مبل شویی در محل را به شما ارائه نماید. پس قالیشویی را انتخاب کنید که تمام این خدمات را به شما ارائه دهد تا مجبور نباشید برای پیدا کردن مکان ارائه هر کدام از این خدمات، هر بار زمان زیادی بگذارید.

همچنین توجه کنید که خدمات مبل شویی در منزل از جمله ویژگی هایی است که تنها توسط قالیشویی های حرفه ای ارائه می شود. به این ترتیب شما دیگر هزینه حمل و نقل و جابجایی مبلمان را نمی پردازید. علاوه بر این مبلمان تان در خانه درست مقابل چشمان خودتان شستشو داده شده و بابت کیفیت کار نیز اطمینان حاصل خواهید کرد. شستشوی مبلمان در منزل، باعث عدم آسیب رسیدن به مبل گران قیمت شما نیز می شود. بنابراین شستشوی مبل در محل خودتان از هر جهت مقرون به صرفه می باشد. بنابراین در انتخاب قالیشویی هایی که خدمات مبل شویی در محل با دستگاه را ارائه می دهند، شک نکنید.

 

دیگر خبرها

  • ۳.۵ میلیون نفر در تعطیلات نوروز به کردستان سفر کردند
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • اعلام پربیننده ترین برنامه‌های تلویزیون در ماه رمضان و نوروز
  • قوانین ریزش سنگ نما و مقصر ریزش سنگ کیست؟
  • کدام قالیشویی تهران را انتخاب کنم؟
  • عکس/ شستشوی حرم حضرت عباس(ع)
  • انتخاب اول طراحان برای نمای ساختمان‌های مدرن؛ آجر نما
  • قوانین و مقررات ساخت‌وساز در شمال
  • اقامت یک میلیون و ۲۰۷ مسافر در بندرانزلی در تعطیلات ماه رمضان و نوروز
  • بیمه نمای ساختمان با پیچ و رولپلاک