Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  قهرمانی پرسپولیس در این فصل مسجل شده است و آنها برای بالا بردن واقعی جام می‌تواند حتی یک پیروزی هم بدست نیاورد.
 
این اتفاقی است که بعضی از تیم‌های لیگ را خوشحال نمی‌کند، تیم‌هایی که برخلاف پرسپولیس این روزهای پایانی لیگ برایشان حکم مرگ و زندگی را دارد و هر یک امتیاز بیشتر و کمتر می‌تواند معنی متفاوتی برای آنها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این تیم‌ها از این که پرسپولیس دغدغه‌ای مقابل حریفانش ندارد چندان خوشحال نیستند. حریفانی که شرایطشان در جدول به سرنوشت تیم‌های دیگر گره خورده است.

درست است که پرسپولیس برای قهرمانی نیازی به پیروزی ندارد اما این تیم هنوز اهدافی برای رسیدن دارد. برانکویی که این فصل برخلاف دو فصل گذشته انتقادات بیشتری را متحمل شد و بعد از دو باخت در آسیا و دربی هم انتقاداتی را شنید که تا پیش از این به واسطه نتایج خوبش صدایشان پایین‌تر بود.
 
برانکو احتمالا علاقمند است که به منتقدانش ثابت کند که نه تنها نسبت به فصل گذشته پسرفت نکرده که هم زودتر قهرمان شده و هم رکوردهای بهتری را برجای گذاشته است.

برانکو برای این که رکورد فصل گذشته‌اش را بهبود ببخشد ۵ بازی فرصت دارد. اما او چه رکوردهایی را می‌تواند به نام خودش و تیمش ثبت کند؟
پرسپولیس از لحاظ گل زده تنها ۵ گل کمتر از فصل گذشته زده است. تیمی که طارمی را از دست داده و منشای گل‌نزن را هم در خط حمله‌اش داشته است با زدن ۵ گل می‌تواند به رکورد فصل گذشته برسد. این تیم با زدن فقط هر بازی یک گل می‌تواند به رکورد فصل قبل برسد و با هر یک گل بیشتر با بیش از ۴۶ گل زده از فصل قبل عبور کند.

در فاز دفاعی هم پرسپولیس شرایط بهتری از فصل گذشته دارد. در حالی که فصل پیش همه از آمار دفاعی سرخپوشان به وجد آمده و خوردن ۱۴ گل در طول یک فصل را عملکردی عالی قلمداد می‌کردند پرسپولیس فرصت دارد تا حتی آمارش را هم بهتر کند. آنها تا این‌جای فصل ۱۰ گل خورده‌اند.
 
اگر همین روند گل‌خوردن آنها در ۵ بازی بعدی ادامه داشته باشد یعنی آبه صورت میانگین در هر بازی ۰،۴ گل دریافت کنند می‌توانند رکورد فصل گذشته را با خوردن ۱۲ گل در طول یک فصل بشکنند. حتی با خوردن ۰،۶ گل در هر بازی هم این رکورد بدست خواهد آمد و خط دفاع این فصل‌شان، بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر خواهد شد.

از لحاظ امتیازی، پرسپولیس این فصل ۹ امتیاز تا رسیدن به امتیازات فصل پیش لازم دارد و با سه برد در ۵ بازی می‌تواند مانند فصل گذشته ۶۶ امتیازی شود و با عبور از آن، به تنهایی بهترین قهرمان تاریخ لیگ باشه. آنها از نظر تفاضل گل هم فاصله زیادی با تفاضل فصل گذشته ندارد.
 
تفاضل +۳۱ این فصل فقط یک تفاضل کمتر از فصل گذشته است و این احتمالا اولین رکوردی است که پرسپولیس از خودش می‌شکند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۱۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد